آموزشگاه زبانشیراز

بهترین آموزشگاه زبان شیراز

انتخاب برترین آموزشگاه زبان شیراز

بهترین آموزشگاه زبان شیراز و به نوعی پربازده ترین آموزشگاه برای کلاس مکالمه انگلیسی، آیلتس یا دیگر زبان ها کدام آموزشگاه زبان در شیراز است؟

شاید در نگاه اول انتخاب یک آموزشگاه زبان در شیراز، با پراکندگی و تعداد بالای آموزشگاه زبان در آن، کار چندان سختی نباشد. اما برای انتخاب باکیفیت ترین و بهترین آموزشگاه زبان شیراز، بهترین مدرس زبان، یا بهترین کلاس تدریس خصوصی زبان در شیراز انتخاب متفاوت تری را پیش رو خواهید داشت.

در لیست زیر پربازده ترین و بهترین آموزشگاه های زبان در شیراز انتخاب و معرفی خواهند شد.

  • مجموعه ایران برتران به عنوان یک پلتفرم نظرسنجی معتبر در انتخاب برترین ها، تلاش دارد تا بهترین آموزشگاه زبان شیراز را با همراهی و نظرات مردم انتخاب و معرفی کند. علاوه بر نظرسنجی، در بخش نظرات کاربران نیز می توانید بهترین کلاس تدریس مکالمه انگلیسی، بهترین کلاس و مدرس آیلتس، کلاس زبان کودکان، آلمانی، فرانسه و دیگر زبانهای خارجی در شیراز را هم مشاهده یا پیشنهاد کنید.

 


 

لیست بهترین آموزشگاه زبان شیراز

بهترین آموزشگاه زبان شیراز + اینستاگرام

 شماره تماس و آدرس

نشانی اینستاگرام

آموزشگاه زبان رادین

 

شیراز، بلوار دانشجو، نبش کوچه 7 

نشانی اینستاگرام

آموزشگاه زبان داوری 

 

شیراز، خیابان ارم، پلاک 45

نشانی اینستاگرام

کانون زبان ایران

 

شیراز،شعبه مرکزی
  

نکته: لیست بهترین آموزشگاه زبان شیراز در مقاطع زمانی مختلف مورد بررسی و به روزرسانی خواهد شد. ضمنا وبسایت ایران برتران هیچگونه مسئولیتی در قبال انتخاب یا تصمیم شما نخواهد داشت.


معرفی 2 برترین آموزشگاه زبان شیراز

 

  • 1. آموزشگاه زبان رادین شیراز

 

  • 2. آموزشگاه زبان داوری شیراز


 

آموزشگاه زبان رادین شیراز

1. آموزشگاه زبان رادین شیراز

رتبه اول و فعلی بهترین آموزشگاه زبان شیراز به یکی از آموزشگاه های زبان پیشرو، یعنی آموزشگاه زبان رادین در شیراز اختصاص یافته است.

موسسه زبانی که از سال 1386 فعالیت رسمی خود را در آموزش زبان های خارجی آغاز نمود. علاوه بر این، به مدت 10 سال پیش از آن، یعنی از سال 1376، در قالب مجموعه ای با نام “7 استاد” و در زمینه کلاس های کنکور، کارشناسی ارشد و دکتری نیز فعالیت می نمود.

آموزشگاه زبان رادین را می توان یکی از مدرن ترین و هوشمند ترین آموزشگاه های زبان در شیراز محسوب نمود. تجربه و سابقه آموزشی قابل قبول در آموزش زبان های خارجی را هم می توان به آن اضافه کرد.

با اینحال، توجه داشته باشید که سابقه یک آموزشگاه زبان، هرچند هم طولانی، دلیلی بر به روز بودن یا کیفیت بالای آموزشی حال حاضر آن نیست.

بکارگیری اساتید زبان با تجربه تر، گستردگی آموزش زبان های خارجی و تنوع دوره ها، آموزش زبان آنلاین، امکانات رفاهی مدرن و برگزاری کارگاه های مختلف زبانی را میتوان از امتیازات اصلی این آموزشگاه زبان محسوب نمود.

  • دوره های آموزشگاه زبان رادین:

  • کلاس مکالمه زبان انگلیسی 
  • کلاس آیلتس، تافل و آزمون های ماک
  • زبان فرانسه، آلمانی و دیگر زبان ها
  • کارگاه های رزومه نویسی و نکات تدریس
  • دوره TTC

 

 


 

آموزشگاه زبان داوری شیراز

2. آموزشگاه زبان داوری شیراز

آموزشگاه زبان داوری شیراز در رتبه دوم لیست بهترین آموزشگاه زبان در شیراز  قرار گرفته است.

این آموزشگاه نیز با سابقه 15 ساله خود در زمینه آموزش زبان های خارجی یکی از با سابقه ترین و با کیفیت ترین موسسات زبان در شیراز است.

دوره های آموزش زبان بزرگسالان این مجموعه کمی تخصصی تر از کلاس های آموزش زبان کودکان در آن است. از جمله این دوره ها، می توان به برگزاری کلاس های آمادگی آزمون های بین المللی همچون آیلتس، تافل، PTE و در کنار آن کلاس های آمادگی آزمون های داخلی تولیمو و MSRT اشاره نمود.

از امتیازات این مجموعه نیز می توان به مواردی همچون مدرسین و اساتید زبان با تجربه، دوره های کوتاه مدت، سیستم آموزشی انحصاری، امکانات مطلوب و شعبات آن اشاره نمود.

  • دوره های آموزشگاه زبان داوری:

  • دوره مکالمه عمومی زبان انگلیسی 
  • کلاس MHLE ،MSRT ،TOLIMO 
  • کلاس زبان آلمانی، فرانسه، روسی و …
  • دوره آیلتس، تافل و GRE

 


 

  • راهنمایی بیشتر  نظرسنجی و نظرات کاربران

نظرسنجی بهترین آموزشگاه زبان شیراز

arrow downward

 

 

بهترین کلاس مکالمه انگلیسی در شیراز

آموزشگاه زبان رادین
49.15%
آموزشگاه زبان داوری
38.98%
کانون زبان ایران
11.86%

بهترین کلاس آیلتس در شیراز

آموزشگاه زبان داوری
43.84%
آموزشگاه زبان رادین
34.25%
آموزشگاه زبان ملل
21.92%

بهترین آموزشگاه زبان کودکان در شیراز

آموزشگاه زبان کودک 5 ستاره
35.85%
آموزشگاه زبان رادین
33.96%
آموزشگاه زبان هرمس
22.64%
آموزشگاه زبان داوری
7.55%

بهترین آموزشگاه زبان نوجوانان در شیراز

آموزشگاه زبان رادین
40.96%
آموزشگاه زبان داوری
32.53%
کانون زبان ایران
19.28%
آموزشگاه زبان گاما
7.23%

 

کدام کلاس های زبان را می توانید در این صفحه مقایسه و انتخاب کنید؟

 

  • کلاس و مدرس زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و … در آموزشگاه های زبان شیراز

ایران برتران به شما کمک می کند تا بهترین آموزشگاه زبان شیراز، مهمترین کلاس های زبان و در کنار آن اساتید و مدرسین مورد نیاز آن در شیراز را مقایسه و انتخاب نمایید.

کلاس های زبان و اساتید مورد نظر آن ها که در صفحه برترین آموزشگاه های زبان شیراز در ایران برتران می توانید به دنبال آن باشید، به ترتیب زیر هستند.

آموزش زبان های خارجی مختلف

زبان انگلیسی

  • کلاس و مدرس زبان انگلیسی در شیراز زبان آلمانی
  • کلاس و مدرس زبان آلمانی در شیراز زبان فرانسه
  • کلاس و مدرس زبان فرانسه در شیراززبان ترکی استانبولی
  • کلاس و مدرس زبان ترکی استانبولی در شیراز
    زبان اسپانیایی
  • کلاس و مدرس زبان اسپانیایی در شیراززبان ایتالیایی
  • کلاس و مدرس زبان ایتالیایی در شیراززبان چینی
  • کلاس و مدرس زبان چینی در شیراززبان کره جنوبی
  • کلاس و مدرس زبان کره ای در شیراززبان روسی
  • کلاس و مدرس زبان روسی در شیراز

 

 

  • کلاس آیلتس، تافل، PTE، دولینگو و … در شیراز

برگزاری کلاس های زبان مختص به آزمون هایی همچون آیلتس، تافل، PTE، دولینگو، کنکور، MSRT و غیره در بهترین آموزشگاه زبان شیراز نشاندهنده تنوع دوره ها و کلاس های زبان در آن است.

شاید برخی زبان آموزان به دنبال یک آموزشگاه زبان در شیراز هستند که در حیطه آزمون های بین المللی یا داخلی تخصص بیشتری داشته باشد. اینکه آموزشگاهی صرفا ماهیت برگزاری کلاس های زبان را دارد، به معنای تخصص و کیفیت آموزشگاه زبان موردنظر در برگزاری کلاس های مختص به آزمون نیست.

هر یک از آزمون های زبان تکنیک و شیوه تدریس متفاوت و مختص به خود را دارد. این امر تا حد زیادی نیازمند بکارگیری اساتید و مدرسین با تجربه و کاربلد در این زمینه است. از اینرو، توجه به اینکه آموزشگاه زبان مورد نظر شما در شیراز برای کلاس آیلتس، تافل، کنکور و غیره از سطح و کیفیت بالایی برخوردار باشد، بسیار ضروری است.

کلاس ایلتس و تافل

 

 

  • کلاس و آموزشگاه زبان کودک در شیراز

یک آموزشگاه زبان کودک در شیراز با برگزاری کلاس زبان کودکان آشنایی بیشتری دارد.

در واقع، اینگونه آموزشگاه ها تمرکز بیشتری بر روی آموزش زبان به کودکان دارند. کودک در محیط هایی که با هم سن و سالان خود تعامل دارد احساس راحتی بیشتری می کند. این عامل می تواند در کیفیت و موفقیت آموزش زبان به کودکان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

بنابراین، یکی از نکات مهم برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان شیراز، تخصص آموزشگاه زبان موردنظر در زمینه کلاس زبان کودکان است که باید توجه ویژه ای به آن داشت.

کلاس زبان کودکان


 

  • شما هم می توانید به جمع خانواده بزرگ ایران برتران پیوسته و علاوه بر مطالعه نظرات دیگران، نظر و تجربیات خود در خصوص بهترین آموزشگاه زبان شیراز و همچنین بهترین مدرس و کلاس زبان در شیراز را در وبسایت ایران برتران و در قسمت فیلد نظرات در پایین به اشتراک بگذارید.

 

 

 

سوالات متداول


بهترین آموزشگاه زبان شیراز چطور انتخاب می شود؟

بهترین آموزشگاه زبان شیراز بر اساس امکانات، نظرسنجی و در کنار آن نظرات مردمی و بازخورد آنان نسبت به شرایط کیفی و امکانات رفاهی موسسات زبان موردنظر انتخاب می شوند.

بهترین کلاس مکالمه زبان انگلیسی در شیراز کدام است؟

برای بهترین کلاس مکالمه زبان انگلیسی در شیراز، آموزشگاه زبان رادین و موسسه زبان داوری از کیفیت نسبتا بهتری برخوردار هستند.

بهترین کلاس آیلتس یا تافل در شیراز کدام است؟

برای کلاس آیلتس یا تافل در شیراز آموزشگاه زبان داوری و موسسه زبان رادین از با کیفیت ترین موسسات زبان برای آیلتس محسوب می شوند. با اینحال، می توانید برای راهنمایی بیشتر به نظرات کاربران در ادامه این صفحه نیز مراجعه نمایید.

بهترین آموزشگاه زبان کودکان در شیراز کدام است؟

آموزشگاه زبان کودک 5 ستاره، آموزشگاه زبان هرمس و موسسه زبان رادین در شیراز از جمله آموزشگاه هایی هستند که کلاس زبان کودکان مطلوبی دارد. جهت اطلاعات بیشتر به بخش نظرات مراجعه کنید.

 

نوشته ها و مطالب مشابه

ترجیحا از جیمیل استفاده نمایید
77 نظر
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده نظرات
77
0
برترین ها از نظر شما کدامند؟ "نظر، سوال یا تجربه خود را مطرح کنید"x