خدمات ناخن

بهترین سالن کاشت ناخن در خواف + ناخنکار برتر

بهترین سالن کاشت ناخن و خدمات ناخن در خواف کجاست؟

شاید بطور کلی پیدا کردن سالن کاشت ناخن در خواف که مهارت کافی در این زمینه را داشته باشد در نگاه اول کار چندان دشواری نباشد. اما وقتی بحث از بهترین سالن کاشت ناخن در خواف یا بهترین ناخن کار در خواف باشد، ظرافت ها و جزییاتی را باید مورد توجه قرار دهیم.

خدمات زیبایی از جمله کارهای مهارتی، تخصصی و با ظرافت و دقت عمل بالا محسوب می شوند. این خدمات با گسترش هرروزه مد و زیبایی در سراسر جهان مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. بطوریکه داشتن ناخن های زیبا، بویژه در کشورمان ایران، به نوعی موجب ارتقای سطح اعتماد به نفس خانمها نیز شده است.

یک ناخن کار متخصص پس از گذراندن دوره های مختلف و کسب تخصص کاشت ناخن کار خود را شروع می کند. در ادامه کار خود هم با استفاده از دانش و تبحر خود و همچنین با به کارگیری سلیقه و ظرافت، به زیبا سازی و آراستگی ناخن ها دیدی متفاوت تر خواهد داشت.

از این رو برای پیدا کردن یک سالن کاشت ناخن خوب در خواف و بطور کلی هر شهر دیگری باید به فاکتورها و عوامل گوناگونی توجه کرد.

در ادامه برای جست و جو و انتخاب بهترین ها در این حیطه جذاب با طراحان ناخن و سالن های برتر کاشت ناخن در خواف آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید.

 

 

بهترین سالن کاشت ناخن در خواف و برترین ناخن کار خواف + اینستاگرام

کارشناسان حیطه آرایشی و زیبایی ایران برتران در لیست زیر بهترین سالن کاشت ناخن خواف بهمراه بهترین ناخن کار در خواف را در کنار پیج اینستاگرام آن ها رتبه بندی و معرفی نموده اند! 

 

ردیف
نام ناخن کار یا سالن
آدرس
تلفن
 

1

کاشت ناخن فاطمه تخت دار  نشانی اینستاگرامdilay_nail_art
خواف
09370908680
 

۲

کاشت ناخن نگین عالمینشانی اینستاگرامnegini_nail
خواف – بلوار مصلی
09152172661

نکته: رتبه برترین سالن ها و ناخن کارها در خواف هر ماه با بررسی های جدید کارشناسان ایران برتران در حیطه زیبایی و بر اساس میزان بازخورد و رضایت مشتریان، به روز خواهند شد.

 

دوره آموزش کاشت ناخن

دوره آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در خواف با ارائه مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن زیر نظر بهترین ناخن کاران و سالن کاشت ناخن در خواف و یا زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار میشود.
دوره کاشت ناخن یا ورکشاپ کاشت ناخن از مقدماتی تا پیشرفته زیر نظر اساتید حرفه ای و با تجربه به شما امکان ورود به بازار کار این لاین پردر آمد را می دهد.
زمان آموزش کاشت ناخن یا طول مدت دوره آموزش کاشت ناخن به طور میانگین بسته به سطح آموزش مبتدی یا حرفه ای  و تسلط کامل بر این حیطه به میزان تمرین و علاقه و پشتکار هر شخص متغیر می باشد.
به طور معمول ورکشاپ کاشت ناخن یا دوره ی کاشت ناخن در خواف به طور میانگین طی 3 تا 7 جلسه در بازه زمانی 5 تا  15 ساعت زمان می برد.
هزینه آموزش کاشت ناخن در خواف به موارد مختلفی از جمله ساعات آموزش، تعداد نفرات، استاد و شهر بستگی دارد.

قیمت کاشت ناخن در خواف

قیمت خدمات ناخن در بهترین سالن های کاشت ناخن خواف به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.

بنابراین قیمت‌ کاشت ناخن در شهر خواف  هم از این امر مستثنی نبوده و قیمت خدمات در این حیطه بصورت میانگین و حدودی محاسبه شده‌اند.

نکته: قیمت کاشت ناخن بر اساس عوامل مختلفی از شهری به شهر دیگر می تواند تفاوت چشمگیری داشته باشد. از جمله این عوامل نوع خدمات، جنس و مواد مصرفی، امکانات رفاهی و مکان سالن کاشت ناخن را می توان نام برد.

 

خدمات ناخن
قیمت خدمات ناخن
قیمت کاشت ناخن210 به بالا
قیمت پدیکور و کف سابی230 تومان
قیمت پدیکور ساده به همراه لاک150 تومان
قیمت مانیکور و لاک ساده120 تومان
قیمت کاشت بیبی بومر350 تومان
قیمت کاشت قالبی پودر350 تومان
قیمت کاور ژل300 تا 350 تومان
قیمت کاور پودر270 تا 300 تومان
قیمت مانیکور VIP200 تومان
قیمت پدیکور VIP150 تومان
قیمت کاشت لمینت140 تا 200
قیمت فرنچ ثابت با لاک ژل90 تا 100 تومان
قیمت کروم هر دست20 هزار تومان
قیمت کروم هر انگشت25 هزار تومان
قیمت ریمو ژلیش60 تومان
قیمت ریمو کاشت50 تومان
قیمت ترمیم پودر200 تا 250 تومان
قیمت ترمیم ژل200 تا 250 تومان
قیمت پارافین تراپی دست120 تومان
قیمت ریمو لمینت80 تومان
قیمت کاشت فیبر300 تا 350 تومان
قیمت ترمیم فیبر100 تا 350 تومان
قیمت شوگر هر انگشت20 هزار تومان
قیمت شوگر کل دست70 هزار تومان
قیمت دیزاین هر ناخن10 تومان
قیمت ژلیش80 تا 100 تومان

 

 

انواع کاشت ناخن در خواف

در دنیای رنگارنگ و متنوع کاشت ناخن، روش های مختلفی برای طراحی و اجرای طرح های کاشت ناخن وجود دارد.

اما بطور کلی خدمات کاشتن ناخن شامل سه روش اصلی می شود. کاشت پودری ،کاشت ژله ای و کاشت قالبی می شود و مابقی روش ها در واقع زیرمجموعه ای از این سه روش اصلی می باشند. در ادامه می توانید انواع کاشت ناخن بهمراه توضیح آن را مشاهده کنید.

چند نوع کاشت ناخن داریم

کاشت ناخن پودری

این نوع کاشت جایگزین مناسبی برای ناخن های آکریلیک به شمار می رود. در این روش زمان کمتری صرف کاشت ناخن می شود و همچنین بوی نامطبوعی وجود ندارد.

کاشت ناخن پودری نسبت به انواع دیگر کاشت ناخن، روشی جدید تر بوده و دارای مزایای مختلفی است. اصلی ترین ابزار این روش پودر کاشت یا اکریلیک است.

در حال حاضر  روش پودری یکی از پرطرفدارترین انواع کاشت ناخن است. زیرا در این روش ناخن ها نسبت به سایر روش‌های کاشت ناخن، از استحکام بیشتری برخوردار است و دچار شکستگی و هواگرفتگی نمی شود.

همچنین از دیگر مزایای این روش هزینه مناسب تر در مقایسه با کاشت‌های دیگر است. علاوه بر آن در هر آب و هوایی نیز ماندگاری خود را حفظ می کند.

کاشت ناخن ژله ای

روش کاشت ناخن ژله ای به این گونه است که سه لایه ژل، بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین را روی ناخن می‌کارند.

در این نوع کاشت از یک دستگاه UV و ماده کلینز یا پاکسازی استفاده می‌کند. دستگاه UV ژل روی ناخن را محکم می‌کند و ماده کلینز هم جهت از بین‌ بردن چسبندگی استفاده می شود.

ماندگاری کاشت ناخن به روش ژله‌ای حدود دو هفته است و بعد از آن به ترمیم مجدد نیاز دارد. از مزیت های این روش کاشت این است که برای کسانی که ناراحتی تنفسی و حساسیت دارند نیز مناسب است.

کاشت ناخن قالبی

در کاشت ناخن به روش قالبی، تمام مواد کاشت از جمله پودر و لیکوئید را به پشت ناخن مصنوعی می­زنند و سپس آن را به ناخن فرد می‌­چسبانند.

این چسبیدن باعث می­شود که تمام مواد از ناخن مصنوعی جدا شود و به ناخن بچسبد. در گام بعد هم ناخن مصنوعی را از ناخن اصلی جدا می­کنند. این روش معمولا دوام کمی دارد و مدت زمان زیادی روی ناخن دوام نمی­ آورد.

از مشکلات این نوع کاشت این است که زیر ناخن هوا می گیرد و باعث دوام کمتر می شود. سوهان کشی در این نوع کاشت وجود ندارد‌ زیرا تمام مواد شکل مواد مصنوعی را به خود می­ گیرند.

کاشت ناخن اکریلیکی

این نوع کاشت با استفاده از ترکیبی به نام اکریلیک انجام می شود. که در آن با آب مخلوط شده و سپس روی ناخن طبیعی گذاشته می شود. ترکیب اکریلیک پس از خشک شدن سفت می شود و یک لایه مصنوعی روی ناخن طبیعی ایجاد می کند.

کاشت ناخن میکس

کاشت ناخن میکس همانند کاشت ناخن معمولی یا پودری می باشد. با این تفاوت که با یک لایه ژل که معمولا تاپ شاین ژلیش است، پوشانده می شود. سپس تاپ شاین‌ها با اشعه UV خشک می ­شوند.

کاشت ناخن لمینیت یا لاک ژلیش

در روش کاشت ناخن لمینیت، ابتدا با خمیر و پودر مخصوصی یک لایه شفاف سطوح روی ناخن را می پوشاند. این کار ظرافتی زیبا به سطح آن می بخشد. در روش لاک ژلیش که بر روی ناخن طبیعی شما لاک های ژل مخصوصی زده می شود مناسب کسانیست که علاقه به کاشت طبیعی ناخن دارند. در این روش ناخن ها نیاز به سوهان کشی نداشته و معمولا بادوام و مستحکم تر خواهند بود.

کاشت ناخن سیلک

در روش کاشت ناخن سیلک یا ابریشمی با حفظ حالت طبیعی ناخن‌ها و چسباندن لایه‌ای از جنس ابریشم بر روی ناخن طبیعی انجام می شود. این کار ضخامت مناسبی را روی ناخن ها ایجاد می کند. البته فرق این نوع کاشت با روش کاشت ناخن فیبر در جنس مواد آن است.

کاشت ناخن گریم

در روش ناخن گریم که در واقع همان کاشت ناخن فرنچ می باشد، صدف ناخن با پودر هلویی و دیگر پودرهای کاور طراحی می شود. همانند دیگر کاشت‌ها باید ابتدا روی صدف ناخن ها مواد مخصوصی گذاشته شود. در مرحله بعد هم بر روی دیگر قسمت های ناخن، کار انجام شود و همچنین از تیپ برای بلند کردن قد آن استفاده گردد.

پس از انتخاب اندازه دلخواه تیپ و ایجاد فرم نهایی با زدن تاپ کات، ناخن ها را در دستگاه UV قرار می دهند تا خشک شوند. این کاشت به دلیل استفاده از دو موادی که در بالا ذکر شد نیازی به دیزاین ندارد.

 

کاشت ناخن بیبی بومر یا هایلایت

کاشت بیبی بومر تلفیق دو رنگ در یکدیگر است که اگر با دو نوع پودر یا ژل انجام شود، به‌ طرحی از کاشت ناخن تبدیل می‌شود. ضمن اینکه اگر با دو رنگ لاک باشد، نوعی رنگ‌آمیزی ناخن به‌شمار می‌آید که خودش روی انواع کاشت ناخن قابل اجراست.

معمولا در بیبی بومر رنگ محبوب سفید است. البته رنگ های دیگر مانند رنگ هلویی، بژ و رنگ‌های نود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند که می‌توانید از هر رنگ دیگری هم استفاده کنید. در این روش نوعی هایلایت رنگی روی ناخن ایجاد شود و به همین علت به آن سبک آمبره هم می‌گویند.

کاشت ناخن دیپینگ 

کاشت ناخن دیپینگ تنها با استفاده از پودر و پرایمر و بدون نیاز به لیکوئید انجام می شود. در این روش بعد از زیرسازی ناخن‌ها و زدن ضد قارچ، باید یک لایه پرایمر به سطح ناخن بزنند. سپس تمام ناخن را به به طور کامل در پودر فرو می برند.

کاشت ناخن آکواریوم 

در این روش از چسباندن دو تیپ بر روی یکدیگر فاصله ای ایجاد شده که در این فاصله اندکی آب مقطر تزریق می شود. در کنار آن، با استفاده از اکلیل های رنگی، نمایی متحرک و زیبا به مانند آکواریوم ایجاد می گردد.

کاشت ناخن فیبر یا گیاهی

یکی دیگر از روش‌های انواع کاشت ناخن، روش فیبر یا گیاهی می‌باشد. این روش بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت‌زا و با گذاشتن الیافی طبیعی همانند کاغذهای بریده شده به عنوان تیپ ناخن کاشته می‌شود. پس از انجام هر مرحله باید دست را درون دستگاه UV قرار داده و سپس آن را سوهان کشی کرد.

کاشت ناخن اکلیلی

کاشت ناخن اکلیلی همانند کاشت پودری می‌باشد و در واقع همان نوع کاشت است. فقط هنگام کاشت از اکلیل استفاده می‌شود.

 

 

 

انواع فرم کاشت ناخن در خواف

انواع فرم های کاشت ناخن

یکی از جذابیت ها کاشت ناخن تنوع در کاشت، رنگ و طرح مورد نظر آن است. در اینجا به پرطرفدارترین مدل‌های فرم کاشت ناخن اشاره ای خواهیم داشت که عبارتند از:

  •  گرد   
  •  مربعی 
  • بالرین یا گلدانی 
  •  بادامی یا بیضی شکل 
  •  نوک تیز   
  • ژورنالی   
  •  ماتیکی   
  •  نچرال   
  •  فرنچ   
  •  زاویه‌دار یا میندال

خدمات کاشت ناخن عروس در خواف

فرقی نمی کند یک سالن خدمات کاشت ناخن عروس در خواف باشید یا یک ناخنکار خوب و کاربلد. مهم این است که با آگاهی و شناخت کامل از آخرین متدها و همچنین سلیقه عروس خانم ها، بهترین خدمات کاشت ناخن را ارائه دهید. این می تواند خاطره ای به یادماندنی را برای آنها رقم بزند.

بعضی ها در کاشت ناخن عروس طرح های ساده و شیک را ترجیح می دهند. بعضی دیگر هم از طرح های پر زرق و برق و نگین دار خوششان می آید.

در هر صورت انتخاب کاشت ناخن عروس یک انتخاب کاملا سلیقه ای و شخصی هست. پس طبیعی است که در میان دنیای پرزرق و برق طرح های کاشت ناخن، گاهی انتخاب آن نیز دشوار باشد.

کارشناسان حیطه آرایشی و زیبایی ایران برتران در کنار شما خواهند بود تا بهترین طراح ناخن و سالن های کاشت ناخن عروس در خواف را انتخاب کنید.

 

 

ویژگی های یک ناخن کار خوب در خواف

یک ناخن کار خوب در خواف باید تخصص مانیکور، پدیکور، فرم دادن به ناخن ها و درمان مشکلات ناخن را داشته باشد. علاوه بر آن بایستی در طراحی، حالت دادن و آراستگی ناخن های دست و پا نیز تبحر ویژه ای داشته باشد. به عبارت دیگر، اطلاعات وسیعی چه در زمینه پزشکی و چه در زمینه های بهداشتی کسب کرده باشد. به این ترتیب است که می تواند برای مشکلات مرتبط با آن نیز راهکارهایی ارائه دهد.

انتظار اکثر مشتریان از افراد فعال در این زمینه، داشتن اطلاعات کافی از علم روز، مدل ها و طرح های مختلف مرتبط با آن است. خوافراین، یک ناخن کار یا طراح کاشت ناخن باید ابتدا و در قدم اول کسب دانش و اطلاعات بروز در حیطه خود را در اولویت قرار دهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این تخصص ها و شرایط مهم برای انتخاب یک ناخن کار خوب در خواف را برایتان توضیح دهیم.

1. داشتن مدرک معتبر

در ابتدا برای یادگیری مهارت ناخن کاری، از یک سالن و آموزشگاه معتبر استفاده کنید. در این صورت می توانید مدرکی معتبر برای پیشرفت در کار به‌دست بیاورید. همچنین فعالیت ناخن با توجه به جزئیات ظریفی که دارد نیازمند آموزش های به روز و حرفه ای است.

2. داشتن رزومه قوی

یک ناخنکار یا طراح ناخن خوب سعی می کند همیشه به دنبال پیدا کردن راه‌های جدیدی برای یادگیری و به‌روز کردن دانش خود باشد. بعد از تسلط در این زمینه، به دنبال ایجاد یک رزومه قوی برای خود است. بطوریکه سعی می کند تا می تواند نمونه کار جذاب، رضایت مشتری، فیلم، محتوای آموزشی و نمونه کار برای ترغیب مخاطب جهت استفاده از خدمات خود جمع آوری کند. به نوعی اعتمادسازی مناسب تری را در ذهن مشتریان ایجاد می کند.

3. رفتار و برخورد مناسب

برای پیشرفت در بازار رقابتی شدید در خدمات کاشت و طراحی ناخن، ناخن کار خوب و حرقه ای کسی است که علاوه بر داشتن مهارت که بخش اصلی این شغل محسوب می شود، بر روی افزایش مهارت های ارتباطی، معاشرتی و …. خود نیز حسابی کار کند. حتی می توانید با مشاوره از یک فرد متخصص در این زمینه برای افزایش این مهارت‌ها کمک بگیرید.

همچنین یک ناخن کار حرفه ای باید بتواند علاوه بر کیفیت خدمات مناسب، رفتار درخور و شایانی نیز داشته باشد. علاوه بر سرمایه‌گذاری بر روی خدمات و مهارت های خود، از سرمایه گذاری بر روی رفتار و کلام خودش نیز غافل نشود.

بهرحال این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که اکثر مشتریان از صاحبان کسب و کارها و مشاغل علاوه بر کسب خدمات، انتظار دریافت حس خوب و دوستانه تری نیز دارند. این رفتار خوب و مهارت های ارتباطی ما به‌ عنوان یک ناخن کار است که می تواند حس متمایزی نسبت به سایر رقبا در آنها ایجاد کند. در نتیجه این روش ها مشتری را نسبت به ما مجذوب تر و وفادارتر می کند.

4. استفاده از مواد اصل و مرغوب

ناخن کار حرفه ای کسی هست که از مواد اولیه اصل، مرغوب و بسیار باکیفیت استفاده می‌کند. برای آماده سازی یک ناخن برای لاک زدن بتواند کمترین سوهان کشی را بر روی ناخن ها انجام دهد. همچنین از لوازم بهداشتی و استریل شده استفاده کند. ضمنا در میان این لوازم بهداشتی، استریل بودن نیپر یا عقب زن ناخن از اهمیت بالایی برخوردار است.

ماندگاری کاشت ناخن

5. آراستگی و ماندگاری کار

ناخن کار خوب کسی است که بتواند کاشت ناخن را با برجستگی‌های کمتر و جلوه ای طبیعی تر انجام دهد. به طوری که، کاشت ناخن علاوه بر بادوام تر شدن از استحکام بیشتری نیز برخوردار گردد.

6. به روز بودن و حرفه ای بودن

ناخن کار خوب از آخرین متد ها و به روزترین ترندهای دیزاین ناخن مطلع است. علاوه بر آن، طرح های خلاقانه و ایده های جدید خود را نیز در زمینه زیبایی و طراحی ناخن به کار می‌گیرد.

 

ویژگی های بهترین سالن ناخن در خواف

بهترین سالن کاشت ناخن

ویژگی های مشترکی بین بهترین سالن ناخن در خواف با در نظر گرفتن تمام معیار ها و رقابت های زیاد و تنگاتنگ بین سالن هایی که محبوب و موفق هستند وجود دارد.

البته این ویژگی ها تا حد زیادی برای راضی نگه داشتن مشتریان برای ارائه خدمات نیز لازم و ضروری می باشد. زیرا در سال های اخیر لاین کاشت ناخن در سالن های زیبایی، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

با این وجود، ترجیح اکثر آنها دریافت این خدمات در یک سالن کاشت ناخن دارای امکانات بروز و با طراحان و ناخن کاران متخصص است.

 

1. تمیزی سالن ناخن

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین سالن کاشت ناخن در خواف که باید مد نظر قرار دهید، تمیزی و بهداشت سالن مورد نظر است. عموما در یک سالن خوب و بهداشتی، تمیزی محیط و همچنین ضد عفونی و استریل کردن تمام دستگاه ها برای ارائه خدمات به مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

2. به روز بودن دستگاه ها و روش ها

یکی دیگر از ویژگی های یک سالن کاشت ناخن خوب در خواف به روز کردن امکانات و روش ها برای خدمات کاشت ناخن در سالن است. دستگاه ها و ابزار این حیطه نیز همچون سایر حیطه های آرایشی و بهداشتی، نقش مهمی در بالا بردن کیفیت کار و نتیجه نهایی که همان رضایت مشتری است ایفا می کنند.

3. رفتار و برخورد مناسب پرسنل

بسیاری از خانم‌ها وقت زیادی را در سالن‌های آرایشی سپری می‌کنند. به همین دلیل است که محیط آرام و دوستانه سالن آرایشی برای آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رفتار محترمانه پرسنل و ناخن‌ کارها، پخش موسیقی گوش نواز و آرام، موجب جلب رضایت مشتری و مراجعه مجدد برای دریافت خدمات خواهد شد. ضمنا نوبت‌دهی در سالن‌های کاشت ناخن نیز باید با برنامه و بدون هیچگونه معطلی انجام شود. به این ترتیب برای وقت مشتریانمان نیز احترام قائل شده ایم.

4. کامل بودن رنگ های لاک و تنوع در طراحی

یکی از مهمترین ویژگی‌های ناخن‌کارهای حرفه‌ای استفاده از لاک‌های خوش رنگ و با کیفیت و همچنین توانایی پیاده سازی انواع مختلف طرح بر روی ناخن است.

برای برآورده شدن سلیقه و رضایت مشتری باید از آخرین رنگ لاک های خوشرنگ و متنوع در بازار استفاده کرد. در واقع، طراحی و اجرای درخواست هر نوع طرح و دیزاین از سوی مشتری را در مجموعه خود دارا باشید.

5. استخدام ناخن کار حرفه ای و متخصص

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک سالن کاشت ناخن خوب در خواف استخدام ناخن کار حرفه ای و کاربلد می باشد. زیرا توجه و آگاهی از مسائل مربوط به پوست و ناخن و همچنین آشنایی و تسلط بر انواع بیماری‌های مربوط به ناخن و علائم و نشانه‌های آنها برای ارائه خدمات تخصصی از ویژگی های یک ناخن کار حرفه ای محسوب می شود.

به عنوان مثال عمل کاشت ناخن برای برخی افراد به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اینجاست که طراح ناخن یا ناخن‌کار می‌بایست این موضوع را به درستی تشخیص داده و آن را با مشتری خود در میان بگذارد. این امر موجب می گردد تا مشتری بواسطه تخصصی که دارید حس اعتماد و اطمینان بیشتری به شما داشته باشد.

ویژگی دیگری که یک ناخن کار خوب در خواف می بایست دارا باشد، شناخت درست مواد و تجهیزات ناخن کاری است. چنانچه یک ناخن‌کار با برندهای معروف دستگاه و مواد ناخن‌کاری آشنایی نداشته باشد، امکان ارائه خدمات حرفه‌ای برای او نیز کمتر خواهد بود.

ایران برتران همواره بدنبال معرفی برترین های ایران در مشاغل مختلف و به روز نگه داشتن لیست رتبه بندی برترین صاحبان کسب و کار است. پس برای اطلاع از لیست به روز برترین طراحان ناخن و سالن های کاشت ناخن در خواف نیز می توانید مجددا به این مقاله مراجعه کنید.

 

جمع بندی

کارشناسان حیطه آرایشی ایران برتران در این مطلب سعی کردند تا بهترین سالن های کاشت ناخن در خواف را به شما معرفی کنند. نظرات شما نیز برای انتخاب بهترین ناخن کار یا سالن کاشت ناخن در خواف می تواند راهنمای موثری برای مخاطبان دیگر باشد. در کنار آن، این نظرات در رتبه بندی های آینده توسط کارشناسان ایران برتران نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

ما در ایران برتران به داشتن مخاطبان فهیم و مسئولیت پذیری که داریم، به خود می بالیم. شما هم می توانید به جمع خانواده ما بپیوندید و علاوه بر مطالعه نظرات دیگران، نظر خود در خصوص برترین طراحان ناخن یا سالن های کاشت ناخن در خواف را در وبسایت ایران برتران و در قسمت فیلد نظرات در پایین به اشتراک بگذارید.

 

برترین ایرانیان با ایران برتران

نوشته ها و مطالب مشابه

ترجیحا از جیمیل استفاده نمایید
2 نظر
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده نظرات
2
0
برترین ها از نظر شما کدامند؟ "نظر، سوال یا تجربه خود را مطرح کنید"x