وکیل حقوقی

بهترین وکیل در مبارکه کیست + لیست برترین وکلای مبارکه

اگر بدنبال وکیل در مبارکه هستید یا چنانچه بدنبال یک وکیل خوب پایه یک می گردید که بتواند با استفاده از تجربه خود در زمینه وکالت، پرونده شما را پیگیری و با موفقیت همراه نماید، ابتدا باید به بررسی و تحقیق در مورد بهترین وکلا بپردازید.

کارشناسان ایران برتران در حیطه حقوق و وکلا در اینجا برترین وکلای حقوقی، کیفری، خانواده و ملکی و بطور کلی بهترین وکلا در مبارکه را معرفی نموده اند که می توانید در ادامه اسامی آنها را مشاهده کنید.

 

 

لیست بهترین وکلا در مبارکه

ردیف

نام

نام خانوادگی

شماره همراه

شماره دفتر

آدرس دفتر

1

علی

ریاحی

۰۹۱۳۲۳۹۹۸۴۴

۰۳۱۵۲۴۱۰۹۸۷

مبارکه – خیابان بسیج شمالی روبروی آزمایشگاه سینا

2

مریم

 فروتن مبارکه

۰۹۱۳۲۳۸۳۶۹۸

۰۳۱۵۲۶۷۳۷۸۸

مبارکه – شهرک صفائیه – بلوار ارغوان – خیابان ارغوان اول محله ۱۱۵

 

نکته: جایگاه برترین وکلا در مبارکه که در لیست بالا رتبه بندی شده اند، با بررسی های جدید کارشناسان ایران برتران در حیطه حقوق و وکلا و در کنار آن بر اساس نظرسنجی و میزان بازخورد و رضایت کاربران، هر ماه به روز خواهند شد.

پس برای اطلاع از رتبه ها، نظرات مردمی و قرار گرفتن وکلای جدیدتر در بین لیست بهترین وکیل در مبارکه، می توانید هم از طریق موتور جستجوی گوگل و هم از طریق مراجعه مستقیم به همین صفحه، اطلاعات به روزتر را نیز کسب کنید.

 

 

معیارهای انتخاب بهترین وکیل در مبارکه را می دانید؟

همانطور که در مقدمه بحث هم در مورد قدم اول شما در انتخاب بهترین وکیل در مبارکه اشاره کردیم، بررسی و تحقیق در مورد یک وکیل خوب و با تجربه باید اولویت اول این انتخاب باشد.

وکیل باسابقه که باتجربه و کاربلد باشد و از همان ابتدا شفاف سازی های لازم را انجام دهد و در واقع به نوعی مسیرها و چالش های قانونی پرونده و نتایج احتمالی را نیز به موکل خود اعلام نماید تا موکل بتواند با دیدی بهتر اقدام به انتخاب و همکاری نماید.

از آنجاییکه می خواهید بهترین وکیل در مبارکه را انتخاب کنید و این امر نیاز به آگاهی از یک سری معیارها و شرایط دارد، در این بخش به توضیح معیارهای یک وکیل خوب می پردازیم.

ضمنا برای اطلاع از تفاوت بین وکیل حقوقی و کیفری نیز می توانید به مقاله تفاوت وکیل حقوقی با کیفری مراجعه کنید.

 

۱. یک وکیل خوب در مبارکه باید به روز باشد

از آنجاییکه قوانین و مقررات همواره در حال تغییر هستند، وکلا در مبارکه، چه وکلای حقوقی چه وکلای کیفری، که بتوان آنها را در حیطه وکالت یک وکیل خوب و کاربلد محسوب نمود، دانش خود را با قوانین و مقررات جدید به روز نگه می دارد و صرفاً به دانش قبلی خود در این حوزه اتکا نمی کند.

بهترین وکلای حقوقی و دادگستری، وکلایی هستند که به مسئله به روز بودن اهمیت ویژه ای می دهند و آن را برای رشد و ارتقا شغلی خود جدی می گیرند.

 

به روز بودن وکیل ایران برتران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با وکلایی سر و کار داشته اید که از قوانین روز و تغییرات آن عقب مانده اند و به همین دلیل در دفاع از موکل خود در محاکم قضایی ناموفق بوده اند.

این امر شاید تا حدی اعتماد به نفس کاذب برخی وکلا یا افراد در هر حیطه شغلی دیگری باشد. در هر حال وکلایی که در مبارکه فعالیت می کنند، بایستی آن را جدی گرفته و اطلاعات خود را همواره به روز نگه دارند.

اهمیت این به روز بودن در حیطه وکالت بین المللی دوچندان نیز می شود. یک وکیل بین المللی که شرایط آن را در مقاله ای با نام چطور وکیل بین المللی شویم نیز توضیح داده ایم باید از قوانین و مقررات سایر کشورها نیز اطلاع کافی داشته باشد.

آگاهی از قوانین جدید حوزه کاری وکالت حساس ترین جنبه این حرفه است و زمانی می توانیم بگوییم یک وکیل بهترین وکیل در مبارکه یا هر شهر دیگریست که از به روز بودن دانش او اطمینان کامل داشته باشیم.

 

۲.  بهترین وکیل در مبارکه امین و امانت دار است

یک وکیل خوب که در لیست بهترین وکلا مبارکه قرار دارد، باید اسرار و اطلاعاتی که از پرونده می داند را حفظ کند و رازداری و حفظ اسرار را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

ممکن است برخی از موکلین از ارتباط وکیل خود با دیگر طرف های پرونده یا افراد دیگر مرتبط با آن گله مند باشند که برای انتخاب وکلا در مبارکه باید همین مسئله امین بودن وکیل و متعهد بودن به موکل را از معیارهای حساس در انتخاب او محسوب کنیم.

 

۳. بهترین وکلای مبارکه بزرگنمایی نمی کنند

بیایید صادق باشیم! عنوان بهترین وکیل در مبارکه شایسته کسی است که در توانایی های خود بزرگنمایی نکند و آنها را فراتر از داشته ها و دانش خود نشان ندهد. حتما همه ما به برخی از وکلا که ایجاد امید واهی در موکل می کنند برخورده ایم.

خب، چه حسی پیدا می کنید اگر در طی روند پرونده متوجه شوید وکیل شما توانایی پیشبرد و موفقیت در این پرونده را ندارد و صرفا با قول ها و حرف های امیدوارکننده و مثبت از تصمیمات احتمالی مرجع رسیدگی یا قاضی پرونده به نفع شما در حال اتلاف وقت و سودجوییهای خود است.

بنابراین عنوان یک وکیل خوب و مورد اعتماد که حداقل بتوان به دانش یا سابقه او، هرچند کم، اعتماد کرد مختص به وکیلی است که با موکل خود شفاف باشد و از همان ابتدا مسیر پرونده و احتمالات آن را بدرستی برای او شرح دهد و صرفا با حرف و پیش بینی از تصمیمات احتمالی پیش نرود.

 

4. بهترین وکیل مبارکه راه حل کاراتری را پیش رویتان می گذارد

پیشنهاد یک یا چند راه حل سریع و کارا توسط وکیل نیز از معیارهای انتخاب یک وکیل خوب و باتجربه در مبارکه است که باید حتما در جلسه اول مشاوره مدنظر قرار دهیم.

اگر وکیل موردنظر شما جز بهترین وکلا در مبارکه است بنابراین می تواند پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و صحبت ها و سوال و جواب های اولیه با موکل، چندین راه حل قانونی و شاید نتایج حاصل از طرح دعوا یا نتیجه نهایی پرونده را پیش روی او بگذارد.

علاوه بر آن می تواند ابتدا مسئله را با مذاکرات بین طرفین و شم وساطت و رایزنی خود در این حیطه نیز رفع نماید.

این مسئله وجه تمایز یک وکیل کاربلد از وکلای دیگر در مبارکه است.

 

5. استفاده یک وکیل خوب از تجارب دیگران

یک وکیل خوب علاوه بر دانش خود، تجارب دیگران را نیز جهت حل موضوع به کار می بندد. در واقع برای کشف حقیقت و روشن شدن مسائل، همکاری های لازم را با قاضی یا مرجع رسیدگی کننده انجام میدهد.

البته نباید از این امر سواستفاده کند و صرفا از تجارب آنها استفاده نماید.

 

6. برخورد محترمانه وکیل با افراد درگیر پرونده

یک وکیل خوب و شایسته و کسی که عنوان بهترین وکیل در مبارکه را یدک می کشد، همیشه برخوردی بدون سوگیری و همراه با احترام نسبت به قاضی، مرجع رسیدگی، موکل و طرف مقابل پرونده دارد.

احترام وکیل به موکل خود ایران برتران

بدین معنی که طوری رفتار کند تا موکل احساس راحتی نماید و هیچگونه استرس یا حس راحت نبودنی در میان نباشد. رعایت اصول حرفه‌ای ارتباطی و تا حدی روانشاناسانه توسط وکیل در این حیطه از معیارهای اصلی انتخاب یک وکیل خوب و بهترین وکیل در مبارکه است.

در هر حال ارتباط نزدیک با موکل به وکیل کمک می‌کند تا همکاری بهتری با موکل خود داشته باشد و این همکاری منجر به حل و فصل پرونده در محاکم قضایی نیز شود.

 

7. وکیل خوب دارای یک یا چند تخصص است

حوزه حقوق مانند بیشتر حیطه ها همچون حیطه پزشکی و امثال آن پیچیدگی های موضوعی خود را دارد، پس بهترین وکیل در مبارکه هم از این امر مستثنی نیست و باید تخصص در یک یا چند حیطه وکالت را داشته باشد تا بتوان او را وکیلی با مهارت و خوب محسوب نمود.

هر چه باشد، وکلای دادگستری در مبارکه که به صورت تخصصی در یک یا چند موضوع مشغول مشاوره و وکالت هستند، نسبت به وکلایی که در حیطه های مختلفی بصورت عمومی تر و یکجا با عنوان وکیل حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، دیه و غیره فعالیت می کنند از تجربه بالاتری برخوردارند.

 

8. سخنوری و فن بیان وکیل خوب در مبارکه

در انتخاب وکیل در مبارکه، باید توجه ویژه ای به فن بیان و سخنوری او نیز داشته باشید.

سخنوری و فن بیان مهارتی است که وجهه وکیل را بالا برده و به یک وکیل پایه یک دادگستری این امکان را می‌دهد تا با زبانی گیرا و نافذ از حق موکل خود در دادگاه دفاع نماید و در متقاعد نمودن قاضی مبنی بر برحق بودن موکلش موفق عمل کند.

یک وکیل خوب و با تجربه هر چقدر هم که دانش بالایی در حیطه حقوق و وکالت داشته باشد، باز هم  به کلامی نافذ، گرم و شیوا نیاز دارد. بنابراین در معیارهای انتخاب بهترین وکیل در مبارکه سخنوری و فن بیان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

جمع بندی

تیم کارشناسی ایران برتران در حیطه حقوق و وکلا، انتخاب بهترین وکلا در مبارکه و در کنار آن رتبه برترین های این شهر در حوزه وکالت را بطور مستمر و ماهانه مورد بررسی قرار می دهد.

همانطور که در بالا هم گفته شد برای انتخاب یک وکیل خوب، معیارهای مختلفی وجود دارند که بایستی آنها را برای یک انتخاب درست در نظر داشته باشید.

معیارهایی همچون به روز بودن وکیل، امین بودن و امانتداری وکیل، شفافیت با موکل و گفتن پیچیدگیها و مراحل پرونده از همان ابتدا و همچنین تخصص و فن بیان او را می توان از جمله مهمترین مواردی ذکر نمود که برای انتخاب بهترین وکیل در مبارکه باید مدنظر قرار دهیم.

ما در ایران برتران به داشتن مخاطبان و نظر دهندگان فهیم و مسئولیت پذیری که داریم، به خود می بالیم. بی شک همراهی شما در انتخاب برترین ها، کیفیت رتبه بندی ها را نیز دوچندان خواهد نمود.

پس شما هم می توانید به جمع خانواده بزرگ ایران برتران پیوسته و علاوه بر مطالعه نظرات دیگران، نظر خود در خصوص بهترین وکیل در مبارکه را در وبسایت ایران برتران و در قسمت فیلد نظرات در پایین به اشتراک بگذارید.

 

 

 

برترین ایرانیان با ایران برتران

نوشته ها و مطالب مشابه

ترجیحا از جیمیل استفاده نمایید
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده نظرات
0
برترین ها از نظر شما کدامند؟ "نظر، سوال یا تجربه خود را مطرح کنید"x