یزد

بهترین وکیل در یزد

انتخاب بهترین وکیل یزد

بهترین وکیل در یزد، وکلای حقوقی یا کیفری و به طور کلی یک وکیل کاربلد پایه یک دادگستری در یزد را چگونه انتخاب کنیم؟

هدف ما وکیلی است که بتواند با استفاده از تجارب خود در حوزه وکالت، پرونده موکل را با احتمال موفقیت بیشتری همراه نماید. این به آن معنی نیست که پرونده شما بصورت قطعی و تضمین شده نتیجه موفقیت آمیز خواهد داشت. در نظر داشته باشید گاهی کاربلدترین وکلا نیز نمی توانند موفقیت پرونده را بصورت قطعی تضمین کنند.

بهترین وکلا در یزد هم از این امر مستثنی نیستند و صرفنظر از پیچیدگی ها و چالش های پیش بینی نشده و احتمالی روند پرونده بدون شک تمام تلاش خود را در جهت موفقیت پرونده موکل خود بکار خواهند گرفت.

در لیست بهترین وکیل یزد در پایین برخی از برترین وکلای حقوقی و کیفری در یزد را که در زمینه های ارث، طلاق، خانواده، ملکی و دیگر حیطه ها مشغول به فعالیت هستند به شما معرفی خواهیم نمود.

  • مجموعه ایران برتران به عنوان یک پلتفرم نظرسنجی معتبر در انتخاب برترین ها تلاش دارد تا بهترین وکیل یزد را با همراهی و نظرات مردم انتخاب و معرفی نماید.

 

 

لیست بهترین وکیل یزد

اسامی وکیل در یزدآدرستلفن

محمد حسین جعفری

یزد، مجتمع شقایق
09131513072

 

سید قاسم هاشمی

یزد، صفاییه، بلوار دانشگاه، ساختمان کالج
09121779196
03538269199

 

احمد دهقانی اشکذری

یزد، خیابان فرخی، پاساژ شقایق
09131513779
03536228005

 

مرجان طهماسبی

 یزد، میدان مارکار، ساختمان بزرگمهر 
 09131572422
 03536261170

 

علی زارع مهر جردی

 یزد، خیابان فرخی، کوچه نقشین
 09133554603

 

نکته: لیست بهترین وکیل یزد بطور مستمر به روزرسانی خواهد شد. وبسایت ایران برتران بر اساس نظرسنجی، میزان بازخورد و رضایت کاربران این معرفی را انجام می دهد و مسئولیتی در قبال انتخاب یا تصمیم شما نخواهد داشت.

 

معیار انتخاب بهترین وکیل در یزد

همانطور که در مقدمه بحث هم در مورد قدم اول شما در انتخاب بهترین وکیل در یزد اشاره کردیم، بررسی و تحقیق در مورد یک وکیل خوب و با تجربه باید اولویت اول این انتخاب باشد.

وکیل باسابقه که باتجربه و کاربلد باشد و از همان ابتدا شفاف سازی های لازم را انجام دهد. توضیح مسیرها و چالش های قانونی پرونده و در کنار آن نتایج احتمالی، می تواند دید بهتری را هم به موکل برای انتخاب وکیل موردنظر و همکاری با او ارائه کند.

از آنجاییکه می خواهید بهترین وکیل در یزد را انتخاب کنید و این امر نیازمند آگاهی از معیارها و شرایط خاصی است، در این بخش به توضیح معیارهای یک وکیل خوب در یزد می پردازیم.

ضمنا برای اطلاع از تفاوت بین وکیل حقوقی و کیفری نیز می توانید به مقاله تفاوت وکیل حقوقی با کیفری مراجعه کنید.

 

  • یک وکیل خوب در یزد باید به روز باشد

همه ما می دانیم که قوانین و مقررات همواره در حال تغییر هستند. از اینرو وکلا در یزد چه وکلای حقوقی چه وکلای کیفری، باید همواره دانش حقوقی خود را با قوانین و مقررات جدید به روز نگه دارند. بدین ترتیب است که می توان به نوعی آنها را در زمره لیست بهترین وکیل در یزد محسوب نمود.

به عبارت دیگر، بهترین وکلای حقوقی و دادگستری در یزد، وکلایی هستند که به مسئله به روز بودن اهمیت ویژه ای می دهند و آن را برای رشد و ارتقا شغلی خود جدی می گیرند.

به روز بودن وکیل ایران برتران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با وکلایی سر و کار داشته اید که از قوانین روز و تغییرات آن عقب مانده اند و به همین دلیل در دفاع از موکل خود در محاکم قضایی ناموفق بوده اند.

این امر شاید تا حد زیادی ناشی از اعتماد به نفس کاذب برخی وکلا در یزد یا هر شهر دیگری باشد.

به عنوان نمونه، اهمیت این به روز بودن در حیطه وکالت بین المللی دوچندان هم خواهد بود. یک وکیل بین المللی که شرایط آن را در مقاله ای با نام چطور وکیل بین المللی شویم نیز توضیح داده ایم باید از قوانین و مقررات سایر کشورها نیز اطلاع کافی داشته باشد.

آگاهی از قوانین جدید حوزه کاری وکالت حساس ترین جنبه این حرفه است. بنابراین زمانی می توانیم بگوییم یک وکیل بهترین وکیل در یزد یا هر شهر دیگریست که از به روز بودن دانش او اطمینان کامل داشته باشیم.

 

  • بهترین وکیل در یزد امین و امانت دار است

یک وکیل خوب که در لیست بهترین وکلای یزد قرار دارد، باید اسرار و اطلاعاتی که از پرونده می داند را حفظ نماید. در واقع او باید رازداری و حفظ اسرار پرونده موکل را سرلوحه کار خود قرار دهد.

گاهی ممکن است برخی از موکلین از ارتباط وکیل خود با دیگر طرفین پرونده یا افراد دیگر مرتبط با آن گله مند باشند. پس بی شک برای انتخاب بهترین وکیل در یزد باید مسئله امین بودن و تعهد به موکل را از معیارهای حساس و کلیدی در انتخاب او محسوب کنیم.

 

  • بهترین وکلای یزد بزرگنمایی نمی کنند

بیایید صادق باشیم! عنوان بهترین وکیل در یزد شایسته کسی است که در توانایی های خود بزرگنمایی نکند. شاید به برخی از وکلا که ایجاد امید واهی در موکل می کنند و فراتر از داشته ها و دانش خود نشان می دهند، برخورده اید.

خب، چه حسی پیدا می کنید اگر در طی روند پرونده متوجه شوید وکیل شما توانایی پیشبرد و موفقیت در این پرونده را ندارد؟

در واقع، صرفا با قول ها و حرف های امیدوارکننده و مثبت از تصمیمات احتمالی مرجع رسیدگی یا قاضی پرونده به نفع شما در حال اتلاف وقت و سودجوییهای خود است.

بنابراین عنوان یک وکیل خوب و مورد اعتماد که حداقل بتوان به دانش یا سابقه او، هرچند کم، اعتماد کرد مختص به وکیلی است که با موکل خود شفاف باشد. به معنای دیگر، از همان ابتدا مسیر پرونده و احتمالات آن را بدرستی برای او شرح داده و صرفا با حرف و پیش بینی از تصمیمات احتمالی پیش نرود.

 

  • بهترین وکیل یزد راه حل کاراتری پیش رویتان می گذارد

پیشنهاد یک یا چند راه حل سریع و کارا توسط وکیل، از معیارهای انتخاب یک وکیل خوب و باتجربه در یزد است. این مورد را می توانید در جلسه اول مشاوره مدنظر قرار دهید.

اگر وکیل موردنظر شما جزو بهترین وکیل در یزد است، می تواند پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و صحبت ها و سوال و جواب های اولیه با موکل، چندین راه حل قانونی و شاید نتایج حاصل از طرح دعوا یا نتیجه نهایی پرونده را پیش رویتان بگذارد.

علاوه بر آن برخی وکلا سعی می کنند ابتدا با استفاده از شم وساطت و رایزنی خود مسئله را با مذاکرات بین طرفین حل کنند.

این مهارت را می توان وجه تمایز یک وکیل کاربلد و بهترین وکیل یزد از وکلای دیگر در این حیطه محسوب نمود.

 

  • استفاده یک وکیل خوب از تجارب دیگران

استفاده از تجارب دیگران، یکی دیگر از معیارهای حل مسئله یک وکیل خوب در یزد است. در واقع او وکیلی است که علاوه بر اتکای به دانش خود، تجارب دیگران را نیز جهت حل موضوع به کار می بندد. به عنوان مثال، برای کشف حقیقت و روشن شدن مسائل، تا جاییکه بتواند همکاری و هماهنگی لازم را با قاضی یا مرجع رسیدگی کننده انجام میدهد.

البته ذکر این نکته الزامیست که نباید از این امر سواستفاده شود و وکیل صرفا می تواند از تجارب آنها استفاده نماید.

 

  • برخورد محترمانه وکیل با افراد درگیر پرونده

یک وکیل خوب و شایسته و کسی که عنوان بهترین وکیل در یزد را یدک می کشد، برخوردی بدون سوگیری همراه با احترام نسبت به قاضی، مرجع رسیدگی، موکل و یا حتی طرف مقابل پرونده را در سرلوحه کار خود قرار می دهد.

احترام وکیل به موکل خود ایران برتران

یک نمونه از آن را می توان در رفتار وکیل با موکل خود مشاهده نمود. رفتار و برخورد یک وکیل با تجربه در جلسات یا مشاوره ها به نحوی است که ذهنیت موکل نسبت به او حس بدبینی ایجاد نکند و به نوعی هیچگونه شک، استرس یا حس عدم اطمینانی در میان نباشد.

بکارگیری و رعایت اصول حرفه‌ای ارتباطی و تا حدی روانشاناسانه توسط وکیل در این حیطه از معیارهای اصلی انتخاب یک وکیل خوب و بهترین وکیل در یزد است.

در هر حال، ارتباط نزدیک با موکل و از سوی دیگر همکاری کامل موکل با وکیل کمک می‌کند تا همکاری بهتری بین این دو شکل بگیرد. در نتیجه این همکاری، حل و فصل پرونده در محاکم قضایی نیز می تواند با موفقیت بیشتری همراه باشد.

 

  • وکیل خوب دارای یک یا چند تخصص است

حوزه حقوق مانند برخی حیطه های دیگر همچون حیطه پزشکی و امثال آن پیچیدگی های موضوعی خود را دارد. پس بهترین وکیل در یزد هم از این امر مستثنی نیست و باید دارای تخصص در یک یا چند حیطه وکالت باشد تا بتوان او را وکیلی ماهر و کاربلد محسوب نمود.

به عنوان مثال برخی وکلای دادگستری در یزد به صورت تخصصی تر در یک یا چند حیطه حقوقی مرتبط با موضوعی خاص مشغول مشاوره و وکالت هستند.

طبیعتا این وکلا بدلیل تمرکز و تجربه در حیطه ای خاص و محدودتر، نسبت به وکلایی که در حیطه های مختلف بصورت عمومی تر و یکجا با عنوان وکیل حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، دیه و غیره فعالیت می کنند از تجربه بالاتری برخوردار خواهند بود.

 

  • سخنوری و فن بیان بهترین وکیل یزد

فن بیان و سخنوری از دیگر عوامل مهم و تعیین کننده در انتخاب بهترین وکیل در یزد است که باید توجه ویژه ای به آن داشت.

مهارت سخنوری و فن بیان در ارتقا وجهه یک وکیل تاثیر بسزایی دارد. در واقع، این مهارت به یک وکیل پایه یک دادگستری این امکان را می‌دهد تا در دادگاه با زبانی گیرا و نافذتر از حق موکل خود دفاع کند.

جالب است بدانید، طبق تجربه برخی وکلا، گاهی همین امر می تواند در متقاعد نمودن قاضی مبنی بر برحق بودن موکل، تعیین کننده تر از دانش کتابی وکیل باشد.

بنابراین، یک وکیل خوب و با تجربه هر چقدر هم که دانش بالایی در حیطه حقوق و وکالت داشته باشد، باز هم  به کلامی نافذ، گرم و شیوا نیاز دارد. از اینرو، در معیارهای انتخاب بهترین وکیل در یزد سخنوری و فن بیان نیز از درجه و اهمیت بالایی برخوردار است.


 

  • شما هم می توانید به جمع خانواده بزرگ ایران برتران پیوسته و علاوه بر مطالعه نظرات دیگران، نظر و تجربیات خود در خصوص بهترین وکیل یزد را در وبسایت ایران برتران و در قسمت فیلد نظرات در پایین به اشتراک بگذارید.

نوشته ها و مطالب مشابه

ترجیحا از جیمیل استفاده نمایید
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده نظرات
0
برترین ها از نظر شما کدامند؟ "نظر، سوال یا تجربه خود را مطرح کنید"x