آموزشگاه زبان

آموزشگاه زبان همدان، بهترین آموزشگاه زبان همدان [1403]

بهترین آموزشگاه زبان همدان کجاست؟

برای اینکه بدانید بهترین آموزشگاه زبان همدان کدام آموزشگاه زبان در همدان است، ابتدا باید به معیارهای انتخاب آن توجه کنید.

یافتن یک کلاس یا اموزشگاه زبان در همدان در نگاه اول کار چندان دشواری نیست. با اینحال، وقتی بحث از انتخاب برترین آموزشگاه زبان همدان و بهترین کلاس خصوصی و گروهی یا مدرس و استاد زبان در همدان در میان باشد، جزییات و معیارهایی هستند که بایستی مدنظر قرار دهید.

در اینجا ابتدا به اعلام نام و بررسی بهترین آموزشگاه های زبان همدان و برترین کلاس های زبان در این شهر به ترتیب رتبه و کیفیت آموزشی آنها خواهیم پرداخت.

در ادامه موارد بسیار مهمی از جمله معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در همدان، انواع کلاس زبان در همدان و غیره را بررسی خواهیم نمود.

همچنین برای راهنمایی و جمع بندی بهتر، می توانید نظرات زبان آموزان را نیز در انتهای مطالب همین صفحه مشاهده نمایید.

 

لیست بهترین آموزشگاه زبان همدان

 

لیست بهترین اموزشگاه زبان در همدان توسط تیم کارشناسی ایران برتران در حیطه آموزشگاه های زبان و آموزش زبان های خارجی و به ترتیب رتبه در لیست زیر معرفی شده اند.

 

ردیفنام آموزشگاه های برتر همدانآدرستلفن
1

آموزشگاه زبان پردیس

همدان –
شعبه اول :خیابان بوعلی – سیزده خانه – جنب تامین اجتماعی – پلاک 549
شعبه دوم :میدان بعثت – ابتدای بلوار شهرداری – ابتدای کوچه نشاط – پلاک 1

08138343810
08138213401
2

آموزشگاه زبان پارسه

همدان – خیابان مهدیه – بالاتر از بانک ملی
08138372020
08138372000

 

3

آموزشگاه زبان ایرانمهر

همدان – کوی فرهنگیان – فاز 3 – انتهای بلوار بهنامجو – نبش کوچه 25
08132544569

 

4

آموزشگاه زبان سفیر

همدان – میدان بعثت – خیابان شهرداری – نبش بن بست بهاران

08138219828
08138234266

 

نکته: جایگاه برترین آموزشگاه های زبان همدان که در لیست بالا رتبه بندی شده اند، با بررسی های جدید کارشناسان ایران برتران در حیطه آموزشگاه های زبان و در کنار آن بر اساس نظرسنجی و میزان بازخورد و رضایت زبان آموزان، هر ماه به روز خواهند شد.

پس برای اطلاع از رتبه ها، نظرات زبان آموزان و قرار گرفتن آموزشگاه های زبان جدیدتر در بین برترین ها، می توانید هم از طریق موتور جستجوی گوگل و هم از طریق مراجعه مستقیم به همین صفحه، اطلاعات به روزتر را نیز کسب کنید.

 


 

معرفی آموزشگاه های زبان همدان 

 

  • آموزشگاه زبان پردیس همدان
  • آموزشگاه زبان پارسه همدان
  • آموزشگاه زبان ایرانمهر همدان
  • آموزشگاه زبان سفیر همدان

 

 

آموزشگاه پردیس همدان

 

1. آموزشگاه زبان پردیس همدان

مرکز تخصصي آموزش زبانهاي خارجي پردیس در سال 1379 با اخذ مجوز رسمي از آموزش و پرورش تاسيس شد.

از همان ابتدا فعالیت تخصصی خود را در خصوص زبان انگلیسی با توجه به نیازمندیهای زبان آموزان و مراکز آموزشی ارتقاء داده است و بیش از دو دهه است که در این زمینه با تدوین برنامه های سنجیده و کارشناسی در رابطه با آزمونهای مختلف فعالیت می نماید.

از مهم ترین اهداف مراکز زبان پردیس این است که برای راحتی همه ی اقشار جامعه بعد از شرایط کرونا همچنان آموزش مجازی و حضوری بصورت هم زمان برقرار خواهد بود .

به طور خلاصه یادگیری زبان طوری که بتوان با استفاده از آن با دیگران تعامل برقرار کرد هدف آموزش زبان در این مرکز می باشد.

 

 

آموزشگاه پارسه همدان

 

2. آموزشگاه زبان پارسه همدان

موسسه زبان پارسه با بیش از ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات آموزش زبان‌های خارجی، یکی از پر استقبال‌ترین آموزشگاه‌های آموزش زبان در همدان است.
آکادمی زبان پارسه همدان در سال‌های گذشته از هیچ تلاشی در جهت بهبود شرایط آموزشی زبان‌آموزان گرامی و متقاضیان کلاس زبان در هر سطح و دوره‌ای فروگذار نکرده و دائماً سعی در بهبود کیفیت و شرایط آموزشی مورد نیاز مخاطبان داشته است.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که می‌توان در خصوص پارسه بیان نمود، وفاداری و علاقه‌مندی زبان‌آموزان عزیز به این موسسه است که قطعاً مسئولیت و دغدغه‌مندی همه همکاران پارسه را دو چندان می‌کند.

از این رو تمامی همت و توانایی خود را به کار گرفته‌ایم تا بهترین کیفیت را در دوره‌های آموزش زبان پارسه برای متقاضیان و زبان‌آموزان گرامی فراهم آوریم. موفقیت و سرافرازی شما افتخار ماست.

 

3. آموزشگاه زبان ایرانمهر همدان

آموزشگاه زبان ايرانمهر از سال ها پیش فعاليت خود را شروع کرده و با سالها تجربه و ارائه بهترين و با کيفيت ترين متد مفتخر به ارائه خدمات به زبان آموزان عزیز مي باشد.

در طي ساليان گذشته زبان آموزاني که از خدمات آموزشگاه ما استفاده کرده اند و رضايتمندي والدین نيز از افتخارات مجموعه ایرانمهر بوده است.

 

 

 

آموزشگاه سفیر همدان

 

4. آموزشگاه زبان سفیر همدان

موسسه زبان سفیر گفتمان از نخستین ارائه دهندگان سیستم های آموزش ترکیبی هایبرید است.

این سیستم آموزشی زبان، آموزش حضوری و در کنار آن آموزش آنلاین را شامل می شود.

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان در همدان سایر شعبات در کشور و با دو دهه سابقه درخشان این مجموعه به عنوان یکی از پیشگامان آموزش زبان انگلیسی در ایران شناخته می شود.

 

 


 

 

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در همدان را می دانید؟

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم معیارهای مختلفی برای انتخاب یک آموزشگاه زبان در همدان و هر شهر دیگری وجود دارند که باید مدنظر قرار گیرند.

در این بخش که اطلاع از آن اهمیت بالایی دارد، به معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان می پردازیم و آنها را یک به یک برایتان توضیح می دهیم. بدین ترتیب می توانید با پیش زمینه ذهنی و بینشی دقیق تر به انتخاب آموزشگاه زبان موردنظر خود مبادرت نمایید.

 

1. شهرت آموزشگاه زبان در همدان

اطلاعات مهمی همچون رده بندی و از همه مهتر نظرات و بازخوردهای زبان آموزان نسبت به آموزشگاه موردنظر در نقشه گوگل، سایت های معتبر معرفی بهترین آموزشگاه های زبان ایران مانند وبسایت ایران برتران و بازخورد زبان آموزان در پایین مقالات آنان و علاوه بر آن تحقیق از آشنایان و دوستان خود در مورد بهترین آموزشگاه زبان در همدان و بازخورد آنها از جمله موارد مهمی هستند که به ما در انتخابمان خواهند کرد.

علاوه بر آن چنانچه آموزشگاه زیر نظر اداره آموزش و پرورش یا ارگان های دیگر فعالیت می کند، باید مجوز مربوطه را در معرض دید عموم قرار دهد.

در صورت خصوصی بودن کلاس نیز، حسن شهرت استاد یا مدرس آن از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار دهید.

شهرت آموزشگاه زبان

 

2. اساتید و مدرسین زبان در همدان

به جرات می توانیم بگوییم مشخصات علمی اساتید و معلمان آموزشگاه های زبان همدان که بهترین آموزشگاه زبان در همدان هستند، رکن اصلی ساختار آموزشی آن را تشکل می دهد.

پس در قدم بعدی، باید مطمئن شوید که تجربه کاری و صلاحیت اساتید و مدرسان آموزشگاه زبان برای دوره ای که انتخاب می کنید، جوابگوی انتظارات و نیازهای یادگیری شما باشد. 

یک موسسه یا آموزشگاه زبان با کیفیت در همدان یا هر شهر دیگری باید دارای معلمین و مدرسان زبانی باشد که ترجیحا تجربه کاری و در کنار آن تجربه علمی بالا و به روزی داشته و صرفا به مدارک تحصیلی آنها اکتفا نشود.

بهترین استاد زبان

یک موسسه یا آموزشگاه زبان با کیفیت در همدان یا هر شهر دیگری باید دارای معلمین و مدرسانی باشد که ترجیحا تجربه کاری و در کنار آن تجربه علمی بالا و به روزی داشته و صرفا به مدارک تحصیلی آنها اکتفا نشود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، اساتید زبان بسیاری هستند که حتی با داشتن مدارک زبان غیر دانشگاهی یا مدارک دانشگاهی غیر مرتبط توانسته اند بسیار با کیفیت تر از اساتید زبانی که مدارک دانشگاهی و مدارج بالای آکادمیک مرتبط با زبان های خارجی را یدک می کشند، ظاهر شوند.

البته این امر نسبی است و در مواردی نیز میتواند برعکس باشد.

 با وجود این، می توان گفت برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان، عواملی مانند تجربه تدریس در کلاس های گروهی و خصوصی در سطوح مختلف، تکنیک های موثر و شم آموزش زبان، کنترل کلاس، زمانبندی عادلانه برای زبان آموزان، آشنایی با زبان گفتاری روزمره و از همه مهمتر روانشناسی زبان و ارتباط صحیح با زبان آموز در محیط کلاس ارجحیت بیشتری نسبت به مدرک گرایی صرف دارند.

با اینحال متاسفانه دیده می شود برخی از زبان آموزان برای انتخاب اساتید و مدرسان زبان صرفا به همین مسئله مدرک گرایی اکتفا می کنند و بقیه عواملی که ذکر کردیم را نادیده می گیرند.

 

3. امکانات آموزشگاه زبان در همدان

آموزشگاه زبان در همدان و بطور کلی هر شهر کوچک یا بزرگ دیگری باید از امکانات رفاهی مناسب و تجهیزات یادگیری مدرن در کنار فعالیت های صرف یادگیری زبان نیز برخوردار باشد.

به یاد داشته باشید، بخشی از هزینه هایی که برای کلاس های زبان اخذ می گردد، علاوه بر سود شخصی آموزشگاه، می بایست در جهت ارتقا و توسعه زیرساخت های آن صرف گردد.

بنابراین یک آموزشگاه زبان خوب و با کیفی باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشد و آن را در اولویت هزینه ها و بودجه بندی خود قرار دهد.

مواردی همچون مکان آموزشگاه و دسترسی راحت به آن، امنیت محل و تردد راحت تر، نبود سر و صدا و مزاحمت برای کلاس ها، قدیمی نبودن ساختمان آموزشگاه، امکانات رفاهی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوب، تفکیک ساعات کلاس های کودکان و بزرگسالان از یکدیگر که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بهره گیری از تخته های هوشمند و سیستم های کامپیوتر و غیره از موارد اصلی تشکیل دهنده یک زیرساخت مطلوب برای آموزشگاه های زبان همدان محسوب می گردند.

امکانات آموزشگاه زبان ایران برتران

4. شهریه کلاس زبان در همدان

شاید نتوان برای یک کلاس زبان خوب در همدان یا شهرهای دیگر، چه کلاس های خصوصی و چه کلاس های گروهی، که حداقل معیارهای یک آموزش با کیفیت را داشته باشد، شهریه یا مبلغ ثابتی تعیین نمود.

در هر حال شما همیشه بهترین را می خواهید و شهریه بهترین آموزشگاه های زبان یا کمی تخصصی تر شهریه یک کلاس زبان خصوصی هم معمولا بسته به کیفیت، هزینه ها و خصوصی یا رسمی بودن آموزشگاه، مدرس یا استاد زبان در همدان و با معیارها و شرایط این شهر تعیین می شوند.

شهریه کلاس زبان

بطور طبیعی یک آموزشگاه، کلاس، استاد یا مدرس خصوصی زبان، شهریه بالاتری نسبت به آموزشگاه های رسمی و عمومی تر خواهد داشت. اما بطور کلی شهریه ها از 200 هزار تومان شروع می شوند و برای کلاس های خصوصی تر هم تا چندین میلیون تومان بسته به دوره و جلسات کلاس متغیر هستند.

یک توصیه کاربردی از تجارب کارشناسان حیطه زبان های خارجی ایران برتران به شما این است که به هیچ وجه و تکرار می کنیم به هیچ وجه مسئله شهریه را برای یک یادگیری پربازده و کوتاه در بحث آموزش زبان های خارجی به گزینه های خود گره نزنید.

مطمئنا اکثر شما افرادی از دوستان و آشنایان خود را دیده اید که از سنین پایین تر در کلاس های زبان مختلف شرکت کرده اند، آزمون های بسیاری را گذرانده اند، هزینه ها و از همه مهتر زمان خود را هدر داده اند  و نتیجه ای که باید را نگرفته اند.

هر چه باشد، ارزش زمان شما بیشتر از آن است که در یک آموزشگاه یا کلاس زبان، فرقی نمی کند خصوصی باشد یا گروهی، چندین سال از وقت پرارزش خود را بدون نتیجه قابل قبول و پیشرفت خاصی هدر دهید.

پس اگر آموزشگاه یا کلاس زبانی در همدان شهریه نسبتا بالاتری داشت اما در عین حال برتری کیفی و ثابت شده ای دارد و از همه مهمتر دوره یادگیری زبانی که شما ظرف 2 سال، 4 سال یا بیشتر برای آن وقت صرف کردید و رضایت بخش نبوده را در مدت کوتاه تری، مثلا 3 الی 6 ماه به شما آموزش می دهد را یافتید، به هیچ وجه در انتخاب آن تعلل نکنید.

ایران برتران هم در مسیر انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در همدان و برترین کلاس های زبان در کنار شما خواهد بود.

 

زبان آموزان می توانند با در نظر گرفتن خصوصی یا عمومی بودن کلاس زبان، نظرات زبان آموزان دیگر و رتبه بندی اساتید، معلمان و آموزشگاه های زبان در وبسایت ایران برتران که بطور ماهانه و با بررسی های کارشناسان در حیطه آموزشگاه های زبان رتبه بندی می شوند، نسبت به انتخاب کلاس زبان مورد نظر خود اقدام کنند.

 

5. یادگیری عملی 

یکی از مسائلی که تا حدی کمک کننده است یادگیری عملی با برگزاری ورکشاپ ها است. می توانید بررسی کنید که آیا آموزشگاه زبان شما در همدان که قصد ثبت نام در آن را دارید، ورکشاپ هایی خارج از کلاس یا آزمون های دوره ای بطور مستمر برگزار می‌کند!

ارزیابی‌های عملی یادگیری در قالب ورکشاپ یا تکالیف دوره ای دارای چهارچوب مواردی هستند که می توان از آنها به عنوان مکملی برای آموزشی با کیفیت تر نام برد. ورکشاپ های زبان کوتاه تر و صمیمانه تر از محیط کلاسی هستند، بنابراین زبان آموز نیز حس یادگیری راحت تری نسبت به محیط کلاسی در آنها تجربه خواهد نمود.

 

6. تعداد نفرات یک کلاس زبان در همدان

یکی دیگر از معیارهای بسیار مهم و تاثیرگذار در آموزش زبان های خارجی و انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در همدان میانگین تعداد زبان آموزان در یک کلاس زبان است.

بطور معمول کلاس های زبان با تعداد پایینتر(6 تا 10 زبان آموز) منجر به توجه شخصی و تعامل بیشتر با استاد می شوند که به تبع آن کیفیت یادگیری نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین سعی کنید از ظرفیت و تعداد زبان آموزان و همچنین رنج سنی آنها در هر دوره اطلاعات لازم را کسب کنید.

تعداد نفرات کلاس

اینجا یکی از مشکلاتی که اکثرا در آموزشگاه ها و کلاس های عمومی تر زبان دیده می شود را به شما گوشزد می کنیم و آن همین مسئله رنج سنی زبان آموزان در کلاس های زبان است که افراد زیادی از آن گله داشته اند.

بارها دیده شده است تعداد و رنج سنی کلاس به درستی به زبان آموزان اعلام نمی شود.

در هر حال هرچه باشد، طبیعی است که ما معمولا با افرادی نزدیک به سن خودمان ارتباط بهتری برقرار کنیم و در یادگیری نیز جو راحت تری با آنها داشته باشیم. پس کلاس های زبان نیز از این امر مستثنی نیستند.

بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما پیش از شروع دوره خود در موسسه یا آموزشگاه زبان در همدان یا هر شهر دیگری، از تعداد خانم ها یا آقایان در کلاس(در صورت مختلط بودن) و مهمتر از آن رنج سنی کلاس اطلاعات لازم را کسب کنید تا کلاسی متناسب و نزدیک به سلائق و روحیات خود انتخاب نمایید.

 

7. آموزش واقعی زبان در همدان

آموزش واقعی و موقعیتی زبان به زبان آموزان کمک می کند تا مکالمات و مطالب مورد نیاز زندگی واقعی روزمره را به شکل جدی تری فرا بگیرند. بنابراین بررسی کنید که آیا بهترین آموزشگاه زبان در همدان که انتخاب می کنید چنین پروژه هایی را ارائه می دهد یا خیر.

البته باید این را بگوییم که این یک الزام نیست. با وجود این، آموزشگاه های خوب و با کیفیت در همدان می توانند این مسئله را هم مدنظر قرار دهند. موسسات زبان می توانند زبان آموزان خود را علاوه بر محیط کلاس زبان، به هر طریقی در معرض شرایط و دنیای واقعی مکالمات زبان نیز قرار دهند.

آموزش زبان

این می تواند هم در محیط آموزشگاه انجام شود و هم می تواند اردوها یا تورهایی با این هدف باشند که زبان آموزان  در آن حس واقعی تر و راحت تری از یادگیری و مکالمه به یک زبان خارجی تجربه می کنند.

البته ناگفته نماند، با هزینه های بالایی که آموزشگاه ها با آن دست و پنجه نرم می کنند گاهی عملی کردن برخی موارد اینچنینی کمی دشوار است.

 

نقش تکنولوژی در کلاس های زبان

 

8. استفاده از فن آوری توسط آموزشگاه زبان در همدان

نقش تکنولوژی در آموزش مدرن در هر حیطه ای، چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. یک اموزشگاه زبان خوب در همدان باید سعی کند به این سو حرکت کرده و آموزشی به روزتر همراه با فن آوری را برای زبان آموزان مهیا کنند.

از اینرو باید بررسی کنید که کلاس‌های آموزشگاه دارای امکانات آموزش الکترونیکی هستند یا خیر!

به عنوان مثال، برخی موسسات زبان از طریق یک پلتفرم یا اپلیکیشن موبایلی تست ها و تمرینهای زبان اموزان را ارزیابی میکنند در اینصورت است که زبان آموز حتی می تواند خارج از کلاس نیز مورد ارزیابی قرار گیرد و از طرف دیگر کار را برای معلمان نیز راحت تر می کند زیرا زمان کلاس تنها برای آموزش صرف می گردد.

برخی آموزشگاه های زبان نیز از شبکه های اجتماعی بهره می برند که با کمترین هزینه می توان از آنها جهت ارتقا دوره آموزشی استفاده لازم را نمود. شما نیز باید بررسی کنید که کدام آموزشگاه و کلاس زبان در همدان هستند که دارای این قابلیت ها است.

البته این را هم بگوییم که این مورد هم  یک الزام نیست و بحث آموزش ارجح تر از استفاده صرف از فن آوری است.

 

9. نقش مشاوره در آموزشگاه زبان در همدان

مشاوره زبان یکی از موارد مهمی است که شاید زیاد به آن پرداخته نشده است. ممکن است آموزشگاه زبانی در همدان، بخش مشاوره زبان نداشته باشد و این امر خللی در پروسه یادگیری و آموزش زبان نیزایجاد نکند که کاملا امری طبیعی است.

با این وجود، یک مشاور کاربلد و با تجربه می تواند زبان آموزان را در تعیین مواردی همچون رشته تحصیلی مرتبط با حیطه علاقه خود در زبان موردنظر، کشور مورد نظر جهت ادامه تحصیل و نقاط قوت و ضعف در مهارتی خاص در زبان و بطور کلی مهارت های فن بیان و کلامی راهنمایی کند.

مشاوره زبان

 در هر حال، این را در نظر بگیرید که مشاوره زبان برای یادگیری زبان مهم است و یک مشاور زبان با تجربه می تواند مسیر شما برای یادگیری صحیح یک زبان خارجی را بطور کامل متحول نموده و بطور چشمگیری آن را کوتاه نماید.

بنابراین، بدون شک هزینه برای یک مشاور باکیفیت و راهگشا در زبان های خارجی نسبت به صرف وقت و هزینه برای کلاس های زبان بی هدف و بدون نتیجه ارزش بیشتری خواهد داشت.

 

 

 

جمع بندی

تیم کارشناسی ایران برتران در حیطه آموزشگاه های زبان و آموزش زبان های خارجی ،انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در همدان و در کنار آن رتبه برترین های این شهر در حوزه آموزش زبان های خارجی را بطور مستمر و ماهانه مورد بررسی قرار می دهد.

همانطور که در بالا هم گفته شد برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب معیارهای مختلفی وجود دارند که بایستی آنها را برای یک انتخاب درست در نظر داشته باشید.

شهرت آموزشگاه، مکان و امکانات رفاهی آن، استفاده از فن آوری در کلاس ها، تعداد زبان آموزان در کلاس، تناسب رنج سنی زبان آموزان و مشخصات علمی معلمان و اساتید موسسه از جمله معیارهایی هستند که باید برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب در همدان متناسب با سلیقه و مدل یادگیری خود مد نظر قرار دهید.

بی شک همراهی شما در انتخاب برترین ها، کیفیت رتبه بندی ها را نیز دوچندان خواهد نمود.

پس شما هم می توانید به جمع خانواده بزرگ ایران برتران پیوسته و علاوه بر مطالعه نظرات دیگران، نظر خود در خصوص بهترین اموزشگاه زبان در همدان و همچنین برترین اساتید و کلاس های زبان را در وبسایت ایران برتران و در قسمت فیلد نظرات در پایین به اشتراک بگذارید.

 

 

سوالات متداول


لیست بهترین آموزشگاه های زبان همدان را از کجا پیدا کنم؟

لیست بهترین آموزشگاه زبان همدان را می توانید در ایران برتران و در صفحه بهترین آموزشگاه های زبان همدان پیدا کنید.

کلاس آنلاین زبان در همدان کجاست؟

کلاس ها در آموزشگاه های زبان همدان به صورت حضوری هستند. با این حال برای کلاس آنلاین زبان با آموزشگاه مورد نظر تماس بگیرید

هزینه کلاس زبان در آموزشگاه های زبان همدان چقدر است؟

هزینه ی کلاس های زبان در آموزشگاه های زبان در همدان بسته به مکان، امکانات و اساتید آموزشگاه زبان متفاوت است.

بهترین مدرس زبان انگلیسی در همدان کیست؟

بهترین مدرس و استاد زبان در همدان را می توانید در ایران برتران و با مشاهده نظرات مردم پیدا کنید.

طول دوره یا ترم کلاس زبان در همدان چقدر است؟

طول دوره بسته به ترمیک بودن یا دوره ای بودن کلاس در آموزشگاه زبان همدان متفاوت است.

موسسه زبان در همدان برای آیلتس، تافل یا دولینگو کجاست؟

آموزشگاه زبان در همدان برای آیلتس، تافل و دولینگو در همین صفحه و در لیست بالا معرفی شده اند.

 

برترین ایرانیان با ایران برتران

 

نوشته ها و مطالب مشابه

ترجیحا از جیمیل استفاده نمایید
15 نظر
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده نظرات
15
0
برترین ها از نظر شما کدامند؟ "نظر، سوال یا تجربه خود را مطرح کنید"x