ساری

بهترین آموزشگاه زبان ساری

انتخاب برترین آموزشگاه زبان ساری

بهترین آموزشگاه زبان ساری کدام یک از آموزشگاه های زبان در ساری است؟ سوالی که ممکن است در ذهن هر زبان آموزی برای شروع یک کلاس زبان با کیفیت شکل گرفته باشد.

ساری، در شمال ایران، یکی از مراکز اصلی برگزارکننده آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است. کلاس های خصوصی و آموزشگاه های زبان فراوانی هم در این شهر در حال فعالیت هستند.

شاید از نگاه برخی زبان آموزان انتخاب یک آموزشگاه زبان در ساری با وجود چنین گستردگی و فراوانی در نگاه اول کار چندان دشواری نباشد. اما بحث از انتخاب بهتربن آموزشگاه زبان ساری، بهترین مدرس زبان یا یک کلاس تدریس خصوصی زبان در ساری کاملا متفاوت است.

  • مجموعه ایران برتران به عنوان یک پلتفرم نظرسنجی معتبر در انتخاب برترین ها تلاش دارد تا بهترین آموزشگاه زبان ساری را با همراهی و نظرات مردم انتخاب و معرفی نماید. علاوه بر نظرسنجی، در بخش نظرات کاربران نیز می توانید بهترین کلاس زبان کودکان، بهترین کلاس و مدرس آیلتس، بهترین کلاس تدریس مکالمه انگلیسی، آلمانی، فرانسه و دیگر زبانهای خارجی در ساری را هم مشاهده و انتخاب کنید.

 

  • راهنمایی بیشتر  نظرات کاربران در پایین

 

لیست بهترین آموزشگاه زبان ساری

نام آموزشگاه زبان در ساریآدرستلفن

آموزشگاه زبان سیمین 

ساری، خیابان معلم، نبش معلم ۱۶
01133254956

آموزشگاه زبان سفیر

ساری، خیابان فرهنگ، بعد از پیوندی رو به روی بانک تجارت
01134400

آموزشگاه زبان فرزانه سازان

ساری، خیابان فرهنگ، نبش فرهنگ ۲۳
01133240716

آموزشگاه زبان کمبریج

ساری، خیابان پیوندی، نبش پیوند ٣
01133269422

آموزشگاه زبان شکوه

 ساری، خیابان طبرستان رو به روی دانشگاه امام باقر
01144431957

نکته: لیست بهترین آموزشگاه زبان ساری بطور مستمر به روزرسانی خواهد شد. وبسایت ایران برتران بر اساس نظرسنجی و میزان بازخورد و رضایت کاربران این معرفی را انجام می دهد و مسئولیتی در قبال انتخاب یا تصمیم شما ندارد.


 

معرفی 2 برترین آموزشگاه زبان ساری 

 

  • 1. آموزشگاه زبان سیمین ساری

 

  • 2. آموزشگاه زبان سفیر ساری

 


 

آموزشگاه زبان سیمین ساری

1. آموزشگاه زبان سیمین ساری

 

رتبه اول و برتر فعلی بهترین آموزشگاه زبان در ساری به آموزشگاه زبان سیمین اختصاص یافته است.

آموزشگاه زبان سیمین ساری یکی از قدیمیترین آموزشگاه های زبان در این شهر است. این آموزشگاه در سال 1372 فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با 4 شعبه در ساری مشغول به فعالیت است.

دوره های ترمیک کودکان و نوجوانان از نقاط قوت این آموزشگاه محسوب می گردند.

 

  • دوره های آموزشگاه زبان سیمین :

  • دوره زبان مادر و کودک
  • کلاس اکتسابی کودکان
  • دوره انگلیسی نوجوان
  • کلاس مکالمه انگلیسی بزرگسالان
  • دوره آیلتس و تافل


2. آموزشگاه زبان سفیر ساری

 

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان، یکی از گسترده ترین آموزشگاه های زبان در ایران، رتبه دوم بهترین آموزشگاه زبان ساری را به خود اختصاص داده است.

این آموزشگاه در سال 90 شعبه خود را در شهر ساری افتتاح نمود. دوره‌های عمومی زبان انگلیسی بصورت گسترده و در رده‌ سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از جمله نقاط قوت موسسه زبان سفیر محسوب می شوند.

  • دوره های آموزشگاه زبان سفیر:

  • دوره زبان انگلیسی بزرگسالان
  • کلاس انگلیسی کودکان (ترمیک)
  • دوره انگلیسی نوجوانان (ترمیک)
  • دوره آیلتس

 


 

  •  شما هم می توانید به جمع خانواده بزرگ ایران برتران پیوسته و علاوه بر مطالعه نظرات دیگران، نظر و تجربیات خود در خصوص بهترین آموزشگاه زبان ساری و همچنین بهترین مدرس و کلاس زبان در ساری را در وبسایت ایران برتران و در قسمت فیلد نظرات در پایین به اشتراک بگذارید.

 

 

 

سوالات متداول


بهترین آموزشگاه زبان ساری چطور انتخاب می شود؟

بهترین آموزشگاه زبان ساری بر اساس نظرسنجی، بررسی و در کنار آن نظرات مردمی و بازخورد آنان نسبت به شرایط کیفی و امکانات رفاهی آموزشگاه های موردنظر انتخاب می شوند.

کدام آموزشگاه زبان ساری برای مکالمه زبان انگلیسی مناسب است؟

آموزشگاه های زبان ساری که در قسمت برترین ها معرفی شده اند برای کلاس های مکالمه انگلیسی و زبان های دیگر از کیفیت نسبتا بهتری برخوردارند.

برای تدریس آیلتس یا تافل کدام آموزشگاه زبان ساری مناسب تر است؟

آموزشگاه زبان کمبریج، آیلتس آریا و موسسه زبان سفیر از بهترین آموزشگاه های آیلتس در ساری هستند. همچنین برای کلاس آیلتس، تافل، دولینگو و … در ساری می توانید نظرات کاربران در ادامه این صفحه را نیز مشاهده نمایید.

بهترین آموزشگاه زبان کودکان در ساری کدام است؟

همه آموزشگاه های زبان برتر معرفی شده در بخش بهترین آموزشگاه های زبان ساری از کیفیت خوبی برای کلاس زبان کودکان برخوردار هستند. با اینحال، آموزشگاه زبان سیمین، سفیر و فرزانه سازان برای کلاس های زبان کودک کیفیت نسبتا بهتری را نشان می دهند.

نوشته ها و مطالب مشابه

ترجیحا از جیمیل استفاده نمایید
46 نظر
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده نظرات
46
0
برترین ها از نظر شما کدامند؟ "نظر، سوال یا تجربه خود را مطرح کنید"x