آموزشگاه زبان

بهترین آموزشگاه زبان بروجرد + آدرس و شماره تلفن

بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد کجاست؟

شاید پیدا کردن یک کلاس یا آموزشگاه زبان در بروجرد در نگاه اول کار چندان دشواری نباشد، با اینحال وقتی بحث از انتخاب برترین ها و بهترین کلاس یا بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد در میان باشد، جزییات و معیارهایی هستند که بایستی مورد توجه قرار دهید.

بطور کلی می توان گفت بهترین آموزشگاه در این شهر یا بطور کلی در هر شهر دیگری معمولاً تمرکز خود را بر ایجاد مهارت‌های ارتباطی صحیح و قویتر در یک زبان خارجی تنظیم می‌کند.

در اینصورت است که یادگیری زبان در چنین آموزشگاه هایی مکمل هر چه بهتر دانش موجود یا آموزش آکادمیک شما از یک زبان خارجی خواهد بود.

بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که موسسه زبان مورد نظر در بروجرد، مهارت‌های گفتاری و نوشتاری با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد که همین امر در نهایت منجر به پیشرفت و نتایج ملموسی در روند یادگیری شما گردد.

همانطور که گفته شد می توانید به موسسه های زبان مختلفی در سطح شهر بروجرد ملحق شوید، اما پیش از آن، برخی موارد باید مد نظر قرار گیرند.

در اینجا ابتدا به اعلام نام و بررسی بهترین آموزشگاه های زبان بروجرد و برترین کلاس های زبان در این شهر به ترتیب رتبه و کیفیت آموزشی آنها خواهیم پرداخت و در ادامه موارد بسیار مهمی از جمله معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان بروجرد، انواع کلاس زبان در بروجرد و انواع مختلف سبک های یادگیری زبان را که شاید تا پیش از این به آن دقت نکرده بودید و باید حتما آنها را قبل از پیوستن به یک آموزشگاه زبان با کیفیت و متناسب با نیاز خود مورد توجه قرار دهید، بررسی خواهیم نمود.

همچنین برای راهنمایی و جمع بندی بهتر و دقیق تر و بر طبق نیاز خود، می توانید نظرات زبان آموزان دیگر را نیز در انتهای مطالب همین صفحه مشاهده نمایید.

 

لیست بهترین آموزشگاه زبان بروجرد

بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد توسط تیم کارشناسی ایران برتران در حیطه آموزشگاه های زبان و آموزش زبان های خارجی و به ترتیب رتبه در لیست زیر معرفی شده اند.

ردیفنام آموزشگاه های برتر بروجردآدرستلفن

1

آموزشگاه زبان سیب

بروجرد – خيابان بهار – روبه روي پارک بهار- پلاک 451

 

06642613878

09187365091

 

2

آموزشگاه زبان تیک تاک

بروجرد – خیابان تختی – بالاتر از مخابرات

09907030921

 

3

آموزشگاه زبان ماهان

بروجرد – شهرک اندیشه – بلوار بهاران

06642309317

 

4

آموزشگاه زبان آنیتا

بروجرد – میدان تختی – نبش کوچه سراج

 

09161680016

 

نکته: جایگاه برترین آموزشگاه های زبان بروجرد که در لیست بالا رتبه بندی شده اند، با بررسی های جدید کارشناسان ایران برتران در حیطه آموزشگاه های زبان و در کنار آن بر اساس نظرسنجی و میزان بازخورد و رضایت زبان آموزان، هر ماه به روز خواهند شد.

پس برای اطلاع از رتبه ها، نظرات زبان آموزان و قرار گرفتن آموزشگاه های زبان جدیدتر در بین برترین ها، می توانید هم از طریق موتور جستجوی گوگل و هم از طریق مراجعه مستقیم به همین صفحه، اطلاعات به روزتر را نیز کسب کنید.

 

 

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد را می دانید؟

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم معیارهای مختلفی برای انتخاب یک آموزشگاه زبان در بروجرد و هر شهر دیگری وجود دارند که باید مدنظر قرار گیرند.

در این بخش که اطلاع از آن اهمیت بالایی دارد، به معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان می پردازیم و آنها را یک به یک برایتان توضیح می دهیم. بدین ترتیب می توانید با پیش زمینه ذهنی و بینشی دقیق تر به انتخاب آموزشگاه زبان موردنظر خود مبادرت نمایید.

 

1. شهرت آموزشگاه زبان در بروجرد

اطلاعات مهمی همچون رده بندی و از همه مهتر نظرات و بازخوردهای زبان آموزان نسبت به آموزشگاه موردنظر در نقشه گوگل، سایت های معتبر معرفی بهترین آموزشگاه های زبان ایران مانند وبسایت ایران برتران و بازخورد زبان آموزان در پایین مقالات آنان و علاوه بر آن تحقیق از آشنایان و دوستان خود در مورد بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد و بازخورد آنها از جمله موارد مهمی هستند که به ما در انتخابمان خواهند کرد.

علاوه بر آن چنانچه آموزشگاه زیر نظر اداره آموزش و پرورش یا ارگان های دیگر فعالیت می کند، باید مجوز مربوطه را در معرض دید عموم قرار دهد.

در صورت خصوصی بودن کلاس نیز، حسن شهرت استاد یا مدرس آن از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار دهید.

 

2. اساتید آموزشگاه زبان در بروجرد

به جرات می توانیم بگوییم مشخصات علمی اساتید و معلمان آموزشگاه هایی که بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد هستند، رکن اصلی ساختار آموزشی آن را تشکل می دهد.

پس در قدم بعدی، باید مطمئن شوید که تجربه کاری و صلاحیت اساتید و مدرسان آموزشگاه زبان برای دوره ای که انتخاب می کنید، جوابگوی انتظارات و نیازهای یادگیری شما باشد.

یک موسسه یا آموزشگاه زبان با کیفیت در بروجرد یا هر شهر دیگری باید دارای معلمین و مدرسانی باشد که ترجیحا تجربه کاری و در کنار آن تجربه علمی بالا و به روزی داشته و صرفا به مدارک تحصیلی آنها اکتفا نشود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، اساتید زبان بسیاری هستند که حتی با داشتن مدارک زبان غیر دانشگاهی یا مدارک دانشگاهی غیر مرتبط توانسته اند بسیار با کیفیت تر از اساتید زبانی که مدارک دانشگاهی و مدارج بالای آکادمیک مرتبط با زبان های خارجی را یدک می کشند، ظاهر شوند. البته این امر نسبی است و در مواردی نیز میتواند برعکس باشد.

 با وجود این، می توان گفت برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان، عواملی مانند تجربه تدریس در کلاس های گروهی و خصوصی در سطوح مختلف، تکنیک های موثر و شم آموزش زبان، کنترل کلاس، زمانبندی عادلانه برای زبان آموزان، آشنایی با زبان گفتاری روزمره و از همه مهمتر روانشناسی زبان و ارتباط صحیح با زبان آموز در محیط کلاس ارجحیت بیشتری نسبت به مدرک گرایی صرف دارند.

با اینحال متاسفانه دیده می شود برخی از زبان آموزان برای انتخاب اساتید و مدرسان زبان صرفا به همین مسئله مدرک گرایی اکتفا می کنند و بقیه عواملی که ذکر کردیم را نادیده می گیرند.

 

3. امکانات آموزشگاه زبان در بروجرد

آموزشگاه زبان در بروجرد و بطور کلی هر شهر کوچک یا بزرگ دیگری باید از امکانات رفاهی مناسب و تجهیزات یادگیری مدرن در کنار فعالیت های صرف یادگیری زبان نیز برخوردار باشد.

به یاد داشته باشید، بخشی از هزینه هایی که برای کلاس های زبان اخذ می گردد، علاوه بر سود شخصی آموزشگاه، می بایست در جهت ارتقا و توسعه زیرساخت های آن صرف گردد. بنابراین یک آموزشگاه زبان خوب و با کیفی باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشد و آن را در اولویت هزینه ها و بودجه بندی خود قرار دهد.

مواردی همچون مکان آموزشگاه و دسترسی راحت به آن، امنیت محل و تردد راحت تر، نبود سر و صدا و مزاحمت برای کلاس ها، قدیمی نبودن ساختمان آموزشگاه، امکانات رفاهی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوب، تفکیک ساعات کلاس های کودکان و بزرگسالان از یکدیگر که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بهره گیری از تخته های هوشمند و سیستم های کامپیوتر و غیره از موارد اصلی تشکیل دهنده یک زیرساخت مطلوب برای آموزشگاه های زبان بروجرد محسوب می گردند.

امکانات آموزشگاه زبان ایران برتران
امکانات و زیرساخت یک آموزشگاه زبان از قبیل مکان آموزشگاه و دسترسی راحت به آن امنیت محل و تردد راحت تر نبود سر و صدا و برخورداری از امکانات رفاهی کافی

4. شهریه کلاس زبان در بروجرد

شاید نتوان برای یک کلاس زبان خوب در بروجرد یا شهرهای دیگر، چه کلاس های خصوصی و چه کلاس های گروهی، که حداقل معیارهای یک آموزش با کیفیت را داشته باشد، شهریه یا مبلغ ثابتی تعیین نمود.

در هر حال شما همیشه بهترین را می خواهید و شهریه بهترین آموزشگاه های زبان یا کمی تخصصی تر شهریه یک کلاس زبان خصوصی هم معمولا بسته به کیفیت، هزینه ها و خصوصی یا رسمی بودن آموزشگاه، مدرس یا استاد در بروجرد و با معیارها و شرایط این شهر تعیین می شوند.

بطور طبیعی یک آموزشگاه، کلاس، استاد یا مدرس خصوصی زبان، شهریه بالاتری نسبت به آموزشگاه های رسمی و عمومی تر خواهد داشت. اما بطور کلی شهریه ها از 200 هزار تومان شروع می شوند و برای کلاس های خصوصی تر هم تا چندین میلیون تومان بسته به دوره و جلسات کلاس متغیر هستند.

یک توصیه کاربردی از تجارب کارشناسان حیطه زبان های خارجی ایران برتران به شما این است که به هیچ وجه و تکرار می کنیم به هیچ وجه مسئله شهریه را برای یک یادگیری پربازده و کوتاه در بحث آموزش زبان های خارجی به گزینه های خود گره نزنید.

مطمئنا اکثر شما افرادی از دوستان و آشنایان خود را دیده اید که از سنین پایین تر در کلاس های زبان مختلف شرکت کرده اند، آزمون های بسیاری را گذرانده اند، هزینه ها و از همه مهتر زمان خود را هدر داده اند  و نتیجه ای که باید را نگرفته اند.

هر چه باشد، ارزش زمان شما بیشتر از آن است که در یک آموزشگاه یا کلاس زبان، فرقی نمی کند خصوصی باشد یا گروهی، چندین سال از وقت پرارزش خود را بدون نتیجه قابل قبول و پیشرفت خاصی هدر دهید.

پس اگر آموزشگاه یا کلاس زبانی در بروجرد شهریه نسبتا بالاتری داشت اما در عین حال برتری کیفی و ثابت شده ای دارد و از همه مهمتر دوره یادگیری زبانی که شما ظرف 2 سال، 4 سال یا بیشتر برای آن وقت صرف کردید و رضایت بخش نبوده را در مدت کوتاه تری، مثلا 3 الی 6 ماه به شما آموزش می دهد را یافتید، به هیچ وجه در انتخاب آن تعلل نکنید.

ایران برتران هم در مسیر انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد و برترین کلاس های زبان در کنار شما خواهد بود.

زبان آموزان می توانند با در نظر گرفتن خصوصی یا عمومی بودن کلاس زبان، نظرات زبان آموزان دیگر و رتبه بندی اساتید، معلمان و آموزشگاه های زبان در وبسایت ایران برتران که بطور ماهانه و با بررسی های کارشناسان در حیطه آموزشگاه های زبان رتبه بندی می شوند، نسبت به انتخاب کلاس زبان مورد نظر خود اقدام کنند.

 

5. یادگیری عملی 

یکی از مسائلی که تا حدی کمک کننده است یادگیری عملی با برگزاری ورکشاپ ها است. می توانید بررسی کنید که آیا آموزشگاه زبان شما در بروجرد که قصد ثبت نام در آن را دارید، ورکشاپ هایی خارج از کلاس یا آزمون های دوره ای بطور مستمر برگزار می‌کند!

ارزیابی‌های عملی یادگیری در قالب ورکشاپ یا تکالیف دوره ای دارای چهارچوب مواردی هستند که می توان از آنها به عنوان مکملی برای آموزشی با کیفیت تر نام برد. ورکشاپ های زبان کوتاه تر و صمیمانه تر از محیط کلاسی هستند، بنابراین زبان آموز نیز حس یادگیری راحت تری نسبت به محیط کلاسی در آنها تجربه خواهد نمود.

 

6. تعداد نفرات یک کلاس زبان در بروجرد

یکی دیگر از معیارهای بسیار مهم و تاثیرگذار در آموزش زبان های خارجی و انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد میانگین تعداد زبان آموزان در یک کلاس زبان است.

بطور معمول کلاس های زبان با تعداد پایینتر( 6 تا 10 زبان آموز) منجر به توجه شخصی و تعامل بیشتر با استاد می شوند که به تبع آن کیفیت یادگیری نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین سعی کنید از ظرفیت و تعداد زبان آموزان و همچنین رنج سنی آنها در هر دوره اطلاعات لازم را کسب کنید.

اینجا یکی از مشکلاتی که اکثرا در آموزشگاه ها و کلاس های عمومی تر زبان دیده می شود را به شما گوشزد می کنیم و آن همین مسئله رنج سنی زبان آموزان در کلاس های زبان است که افراد زیادی از آن گله داشته اند.

بارها دیده شده است تعداد و رنج سنی کلاس به درستی به زبان آموزان اعلام نمی شود.

در هر حال هرچه باشد، طبیعی است که ما معمولا با افرادی نزدیک به سن خودمان ارتباط بهتری برقرار کنیم و در یادگیری نیز جو راحت تری با آنها داشته باشیم. پس کلاس های زبان نیز از این امر مستثنی نیستند.

بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما پیش از شروع دوره خود در موسسه یا آموزشگاه زبان در بروجرد یا هر شهر دیگری، از تعداد خانم ها یا آقایان در کلاس(در صورت مختلط بودن) و مهمتر از آن رنج سنی کلاس اطلاعات لازم را کسب کنید تا کلاسی متناسب و نزدیک به سلائق و روحیات خود انتخاب نمایید.

 

7. آموزش واقعی زبان در بروجرد

آموزش واقعی و موقعیتی زبان به زبان آموزان کمک می کند تا مکالمات و مطالب مورد نیاز زندگی واقعی روزمره را به شکل جدی تری فرا بگیرند. بنابراین بررسی کنید که آیا بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد که انتخاب می کنید چنین پروژه هایی را ارائه می دهد یا خیر.

البته باید این را بگوییم که این یک الزام نیست. با وجود این، آموزشگاه های خوب و با کیفیت در بروجرد می توانند این مسئله را هم مدنظر قرار دهند. موسسات زبان می توانند زبان آموزان خود را علاوه بر محیط کلاس زبان، به هر طریقی در معرض شرایط و دنیای واقعی مکالمات زبان نیز قرار دهند.

این می تواند هم در محیط آموزشگاه انجام شود و هم می تواند اردوها یا تورهایی با این هدف باشند که زبان آموزان  در آن حس واقعی تر و راحت تری از یادگیری و مکالمه به یک زبان خارجی تجربه می کنند.

البته ناگفته نماند، با هزینه های بالایی که آموزشگاه ها با آن دست و پنجه نرم می کنند گاهی عملی کردن برخی موارد اینچنینی کمی دشوار است.

 

8. استفاده از فن آوری توسط آموزشگاه زبان در بروجرد

نقش تکنولوژی در آموزش مدرن در هر حیطه ای، چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. یک آموزشگاه زبان خوب در بروجرد باید سعی کند به این سو حرکت کرده و آموزشی به روزتر همراه با فن آوری را برای زبان آموزان مهیا کنند.

از اینرو باید بررسی کنید که کلاس‌های آموزشگاه دارای امکانات آموزش الکترونیکی هستند یا خیر!

به عنوان مثال، برخی موسسات زبان از طریق یک پلتفرم یا اپلیکیشن موبایلی تست ها و تمرینهای زبان اموزان را ارزیابی میکنند در اینصورت است که زبان آموز حتی می تواند خارج از کلاس نیز مورد ارزیابی قرار گیرد و از طرف دیگر کار را برای معلمان نیز راحت تر می کند زیرا زمان کلاس تنها برای آموزش صرف می گردد.

برخی آموزشگاه های زبان نیز از شبکه های اجتماعی بهره می برند که با کمترین هزینه می توان از آنها جهت ارتقا دوره آموزشی استفاده لازم را نمود. شما نیز باید بررسی کنید که کدام آموزشگاه و کلاس زبان در بروجرد هستند که دارای این قابلیت ها است.

البته این را هم بگوییم که این مورد هم  یک الزام نیست و بحث آموزش ارجح تر از استفاده صرف از فن آوری است.

 

9. نقش مشاوره در آموزشگاه زبان در بروجرد

مشاوره زبان یکی از موارد مهمی است که شاید زیاد به آن پرداخته نشده است. ممکن است آموزشگاه زبانی در بروجرد، بخش مشاوره زبان نداشته باشد و این امر خللی در پروسه یادگیری و آموزش زبان نیزایجاد نکند که کاملا امری طبیعی است.

با این وجود، یک مشاور کاربلد و با تجربه می تواند زبان آموزان را در تعیین مواردی همچون رشته تحصیلی مرتبط با حیطه علاقه خود در زبان موردنظر، کشور مورد نظر جهت ادامه تحصیل و نقاط قوت و ضعف در مهارتی خاص در زبان و بطور کلی مهارت های فن بیان و کلامی راهنمایی کند.

 در هر حال، این را در نظر بگیرید که مشاوره زبانی برای یادگیری زبان است و یک مشاور زبانی با تجربه می تواند مسیر شما برای یادگیری صحیح یک زبان خارجی را بطور کامل متحول نموده و بطور چشمگیری آن را کوتاه نماید. بنابراین، بدون شک هزینه برای یک مشاور باکیفیت و راهگشا در زبان های خارجی ارزش بیشتری از صرف وقت و هزینه برای کلاس های بی هدف و بدون نتیجه خواهد داشت.

 

 

بررسی انواع کلاس زبان در بروجرد

در این بخش نیز به بررسی انواع کلاس زبان در بروجرد که باید بدنبال آنها باشید می پردازیم. ممکن است بطور کلی وقتی بدنبال بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد یا هر شهر دیگری هستید، به نوع کلاس آن دقت نکنید و بعد از مدتی متوجه شوید که این کلاس از نظر ساختار و نوع آموزش آن برای شما مناسب نبوده و بازهم همان داستان تکراری و کلیشه ای اتلاف وقت و هزینه در کلاس های زبان…

اما نگران نباشید! شما هم می توانید با انتخاب درست ساختار یک کلاس زبان در بروجرد و آموزشگاه های مختلف در آن، در وقت و هزینه خود صرفه جویی چشمگیری نمایید. بطور کلی کلاس های زبان مختلفی از حیث ساختار و شیوه آموزش وجود دارند که می توانید آنها را انتخاب کنید.

از آنجاییکه اهمیت انتخاب درست نوع یک کلاس زبان برای زبان آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است، در اینجا 5 مورد از رایج ترین این کلاس ها را برایتان توضیح می دهیم!

 

1. کلاس زبان مبتنی بر گرامر در بروجرد

کلاس های زبان سنتی تر به شدت به آموزش‌های مبتنی بر دستور زبان، با توضیحات فراوان در مورد قواعد زبانی، موشکافی فراوان در ساختارها و تمرین‌های ترجمه وابسته هستند.

اما گرامر به تنهایی نمی تواند موجب پیشرفت شما در یک زیان خارجی شود. اما واژگان با اینکه به تنهایی کافی نیستند در عین حال کارآیی بیشتری نسبت به صرفا گرامر دارند.

فرض کنید در یک کشور انگلیسی زبان حضور دارید و بشدت تشنه هستید. حال دانستن این نکته که در زبان انگلیسی بر عکس زبان فارسی ضمایر معمولاً باید بیان شوند، اسامی غیرقابل شمارش حرف تعریف نمی گیرند یا اینکه مفعول از فعل پیروی می کند، نمی تواند تشنگی شما را برطرف کند. اما صرفا با دانستن کلمات “خواستن” و “آب” به انگلیسی براحتی می توانید مفهوم را به مخاطب خود منتقل کنید.

البته نقش گرامر مهم است و همراه با واژگان، یکی از دو ساختار کلیدی زبان را تشکیل می دهند بطوریکه برای صحبت کردن به یک زبان نمی توان آن را نادیده گرفت.

با این حال، نکته مهم صرفاً دانستن قوانین و توانایی ساختن نمونه‌های زیبا از زمان حال کامل استمراری و تنها در انزوا نیست، بلکه توانایی استفاده از دستور زبان در مکالمات روزمره است و این امر فقط با تمرین زبان در ارتباط با دیگران و فعالیت های مبتنی بر کلاس و مکالمه واقعی میسر خواهد شد.

 

2. کلاس خصوصی زبان در بروجرد

اگر اهداف بسیار خاصی در یادگیری زبان دارید یا اینکه زمان محدودی برای اهداف خود دارید، کلاس خصوصی زبان در بروجرد می تواند برایتان موثرتر باشد. در واقع استاد یا معلم در این روش می تواند درسها، مطالب مورد آموزش و حتی سبک تدریس را دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم کند.

بنابراین حتی شاید بهترین آموزشگاه زبان در قالب یک کلاس گروهی زبان نتواند نیازهای آموزشی شما را از لحاظ محدودیت زمانی برطرف نماید و شما به یک کلاس زبان خصوصی در همان آموزشگاه نیاز داشته باشید تا با سرعت بیشتری به هدف خود برسید.

تمرین های شدید و فشرده تر در کلاس خصوصی تک نفره نه تنها بازده زمانی شما را با معلم به حداکثر می‌رساند، بلکه به معلم اجازه می‌دهد تا روی بخش‌های خاصی از مشکلات زبانی شما تمرکز کند و بازخوردهای زیادی ارائه دهد.

با وجود اینکه، این نوع کلاس می تواند برای هر دو طرف جذاب باشد اما شاید کلاس به نوعی تبدیل به تبادل یک طرفه شود و زبان آموز حتما باید به امر توجه کند.

به عنوان مثال معلم سؤالات زیادی می پرسد و دانش آموز صرفا پاسخ می دهد. به ویژه در مورد زبان انگلیسی، که می تواند برای زبان آموز بسیار مضر باشد .

تسلط بر فرم‌های سوالی در زبان انگلیسی دشوار است و پیچیدگی های خود را دارد. پس مهم است که زبان آموز نیز فرصت زیادی برای تمرین آنها در کلاس داشته باشد. یک کلاس خوب زبان در بروجرد این امر را حتما مورد توجه قرار می دهد.

همچنین تمرین مهارت های مکالمه ای، پاسخدهی به سوالات در لحظه و واکنش های طبیعی به آنچه طرف مقابل می گوید نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. صرف پاسخ دادن به یک سری سوالات مطرح شده توسط استاد، این هدف را کامل نمی کند.

بنابراین، علی‌رغم ماهیت تک نفره بودن کلاس‌های خصوصی و مزایای آن حتی در بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد، در زمینه تمرین مهارت های مکالمه ای و واکنش های طبیعی تر در یادگیری زبان، این کلاس‌های گروهی هستند که از فعالیت‌های کار دو به دو یا چندنفره به خوبی استفاده می‌کنند و اغلب در مهیا کردن فرصتی برای تمرین مکالمه در لحظه بسیار بهتر عمل می کنند.

 

3. کلاس گروهی مهارت های مختلط در بروجرد

این نوع کلاس زبان معمولاً بسیار پویا است و معلم از طریق فعالیت‌های کار گروهی و زوجی زمان صحبت دانش‌آموز را به حداکثر می‌رساند و اطمینان حاصل می کند که تعادل خوبی بین تمرین مهارت‌های دریافتی (گوش دادن و خواندن) و تمرین مهارت‌های سازنده (گفتار و نوشتن) وجود داشته باشد.

گرامر زبان نیز در این نوع کلاس ها تنها به عنوان بخشی از یک رویکرد مبتنی بر زبان گفتاری یا ارتباط، تمرین و بررسی می شود.

کلاس های گروهی مهارت های کلاسی مختلط و عملی
در کلاس های گروهی اینچنینی مانند تصویری که مشاهده می کنید مهارت های مختلف ارتباطی و مکالمه ای از طریق مکالمه زبان بطور طبیعی و واقعی با معلم و همکلاسی‌ها تمرین می شود که زبان آموزان در آن تجربه ای مفرح و لذتبخش از یادگیری زبان را تجربه خواهند نمود

اگرچه در این نوع کلاس ها معمولاً یکی از کتابهای یادگیری زبان انگلیسی معمول و موجود را دنبال می کنند، با این وجود معلمان اغلب مطالب زبانی را متناسب با یک کلاس خاص تنظیم کرده و یا خود به ایجاد یک منبع خاص یا جزوه مبادرت می کنند.

ماهیت اجتماعی بودن کلاس‌های گروهی موجب می شود که در آن همه زبان آموزان تشویق شوند تا با هم به گفتگو بپردازند و نظرات،داستان‌ها، مسائل روز و خاطرات خود را به زبان انگلیسی به اشتراک بگذارند.

همچنین باید توجه کرد که در کلاس های گروهی، مکالمه زبان بطور طبیعی و واقعی هم با معلم و هم با همکلاسی‌ها انجام شود که تاثیر زیادی در مهارت های مکالمه ای گروهی و اجتماعی خواهد داشت. چه بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد و چه آموزشگاه های زبان دیگر در این شهر هم مطمئنا دارای چنین کلاس های گروهی هستند که می تواند سطح و کیفیت مختلفی داشته باشد.

 

4. کلاس های آمادگی برای امتحان

این نوع کلاس معمولا بسیار فشرده برگزار می شوند. در واقع این کلاس ها نه تنها باید زبان مورد نظر در آزمون را پوشش دهند، بلکه باید مهارت های مختلف آزمونی را نیز به زبان آموز آموزش دهند.

از جمله این کلاس ها می توان به کلاس های کنکور، آیلتس، تافل و بطور کلی تمامی آزمون هایی که زبان انگلیسی در آنها مورد آزمایش قرار می گیرند اشاره کرد.

یک آموزشگاه زبان خوب و با کیفیت در بروجرد نیز باید چنین کلاس هایی را برگزار کند تا بتوان آن را آموزشگاهی کامل و جامع در حیطه آموزش زبان نامید.

برخلاف کلاس‌های عمومی زبان انگلیسی، که معمولاً در آنها انعطاف و فعالیت‌های متنوعی وجود دارد، این نوع کلاس‌ها معمولاً موارد آزمونی را بارها و بارها تمرین می‌کنند تا دانش‌آموزان با قالب و زمان‌بندی تکالیف خود در آزمون نیز آشنا شوند.

با این حال، به یاد داشته باشید که حتی اگر بهترین آزمون‌ ها مانند آیلتس یا آزمون های کمبریج، مهارت‌های مکالمه زبان، مهارت‌های شنیداری در زبان، توانایی استفاده مناسب از گرامر، واژگان و غیره را مورد آزمایش قرار دهند بازهم برای اینکه در هر زبانی بطور واقعی پیشرفت کنید، باید استفاده از آن را در موقعیت‌های مکالمه ای و ارتباطی غیر امتحانی، چه در داخل و چه در خارج از کلاس نیز تمرین کنید.

آموزشگاه هایی که عنوان برترین آموزشگاه زبان در بروجرد را دارند، باید این نکته مهم را به زبان آموزان خود گوشزد کنند.

5. کلاس مهارتی زبان در بروجرد

یک آموزشگاه زبان خوب و با کیفیت در بروجرد می تواند دوره هایی داشته باشد که تمرین های متمرکز شده در یک مهارت زبانی خاص(ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ، تلفظ، فن بیان و…) یا نوع و دوره خاصی از زبان مورد نظر را آموزش می دهد.

در واقع این نوع کلاس های مهارتی زبان در بروجرد نوعی وجه تمایز بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد با آموزشگاه های زبان دیگر محسوب می شود و علاوه بر آن می تواند تا حد زیادی بر روی وجهه و کیفیت آموزشگاه زبان هم تاثیر گذار باشد.

درست است که در اکثر کشورها و همچنین در ایران کلاس های مکالمه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، اما دوره های زبان آکادمیک و تجاری و همچنین یادگیری زبان برای یک زمینه کاری خاص مانند دوره های زبان مخصوص خلبانان و کادر پرواز یا دوره های توریسم و گردشگری نیز وجود دارند که افراد بسیاری به آنها نیاز دارند.

اگر برای هدف یا مقصود خاصی به زبان نیاز دارید یا می‌خواهید روی یک زمینه خاص تمرکز کنید، شرکت در این نوع کلاس های مهارتی زبان می‌تواند برایتان ایده‌آل باشد.

اما مانند تمام مواردی که گفته شد، راه پیشرفت و مهارت در یادگیری یک زبان خارجی این است که تا آنجا که می‌توانید از آن زبان در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

 

جمع بندی

تیم کارشناسی ایران برتران در حیطه آموزشگاه های زبان و آموزش زبان های خارجی ،انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد و در کنار آن رتبه برترین های این شهر در حوزه آموزش زبان های خارجی را بطور مستمر و ماهانه مورد بررسی قرار می دهد.

همانطور که در بالا هم گفته شد برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب معیارهای مختلفی وجود دارند که بایستی آنها را برای یک انتخاب درست در نظر داشته باشید.

شهرت آموزشگاه، مکان و امکانات رفاهی آن، استفاده از فن آوری در کلاس ها، تعداد زبان آموزان در کلاس، تناسب رنج سنی زبان آموزان و مشخصات علمی معلمان و اساتید موسسه از جمله معیارهایی هستند که باید برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب در بروجرد متناسب با سلیقه و مدل یادگیری خود و بر اساس سبک های یادگیری که در بالا گفته شد، مد نظر قرار دهید.

ما در ایران برتران به داشتن مخاطبان و نظر دهندگان فهیم و مسئولیت پذیری که داریم، به خود می بالیم. بی شک همراهی شما در انتخاب برترین ها، کیفیت رتبه بندی ها را نیز دوچندان خواهد نمود.

پس شما هم می توانید به جمع خانواده بزرگ ایران برتران پیوسته و علاوه بر مطالعه نظرات دیگران، نظر خود در خصوص بهترین آموزشگاه زبان در بروجرد و همچنین برترین اساتید و کلاس های زبان را در وبسایت ایران برتران و در قسمت فیلد نظرات در پایین به اشتراک بگذارید.

 

 

برترین ایرانیان با ایران برتران

 

نوشته ها و مطالب مشابه

ترجیحا از جیمیل استفاده نمایید
14 نظر
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده نظرات
14
0
برترین ها از نظر شما کدامند؟ "نظر، سوال یا تجربه خود را مطرح کنید"x